Gå til innhold

Hva løser opp pølser i avløpet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke hatt så tette rør som deg, men jeg sverger til Mr. Muscle avløpsåpner. Flytende gel, oransje flaske, fås i dagligvaren.

Hell i avløpet, la det stå en halvtime og pøs på med en liter eller to med kokende vann og vips! :o)

Takk til Lillemus og andre som gav meg tipset om Mr Muscle avløpsrens!

Helt i halve flaska og lot det godgjøre seg i et par timer. Skylte med varmt vann, og vips så var det borte!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til Lillemus og andre som gav meg tipset om Mr Muscle avløpsrens!

Helt i halve flaska og lot det godgjøre seg i et par timer. Skylte med varmt vann, og vips så var det borte!!!!!

Jeg har hørt med et par "handymen" og samtlige ber meg skygge laaaangt unna Plumbo, men som du også har erfart - Mr. Muscle er saker! :o)

Skrevet

Jeg vet ikke riktig hva som er verst...hva jeg tenkte på da jeg leste "pølser i avløpet", eller den detaljerte beskrivelsen jeg fikk senere...:P

Skrevet

faan nå smakte ikke nachos med rømme og salsa like godt lengre, å jeg som måtte gå i uvær til butikken for å kjøpe hrmp..

Skrevet

Jeg har hørt med et par "handymen" og samtlige ber meg skygge laaaangt unna Plumbo, men som du også har erfart - Mr. Muscle er saker! :o)

Ja, helt nydelig :-)

Så nå vet jeg det til neste runde... :-(

Men alvorlig talt: hva gjør en med laken eller plagg som er fulle av oppkast? Kunne tatt dusjslangen og spylt av over doen kanskje? Kan jo ikke begynne å skrape av heller? Buerk!

Skrevet

Jeg vet ikke riktig hva som er verst...hva jeg tenkte på da jeg leste "pølser i avløpet", eller den detaljerte beskrivelsen jeg fikk senere...:P

Hva ditt hjerte er fyllt av, strømmer tankene over med...:-)

Skrevet

faan nå smakte ikke nachos med rømme og salsa like godt lengre, å jeg som måtte gå i uvær til butikken for å kjøpe hrmp..

Beklager, beklager...!!!!

Fikk lyst på nachos og salsa jeg :-)

Skrevet

Huff, alt man skal lese om på DOL..unødvendig info hvorledes de plsene havnet i avløpet..

*kvalm*

Synes jeg var flink jeg, til å holde meg til de store linjene :-)

Skrevet

Kaustisk soda eller Plumbo. Det løser opp fett og organiske stoffer.

Bruk hansker og vernebriller og følg oppskriften. Får du sprut i øyet, så vil du ønske inderlig at du hadde brukt briller mens du hopper som en frosk rundt huset og hyler. På legevakta er det bare kjeft å få da.

Ellers kan du bruke gardinspiral, klosettpumpe eller et spesielt tilbehør til trykkvasker.

Å skru av vannlåsen er nok det beste.

Det ble Mr Muscle, oransje type. Virket knallgodt!

Kan anbefales til alle som tetter til avløpet med halvfordøyede pølser!

Skrevet

Beklager, beklager...!!!!

Fikk lyst på nachos og salsa jeg :-)

Takk!

Sitter nå her å koser meg fortsatt så det var nok ikke så ille likevel.

Sender over litt nachos til deg jeg:)

Skrevet

Ja, helt nydelig :-)

Så nå vet jeg det til neste runde... :-(

Men alvorlig talt: hva gjør en med laken eller plagg som er fulle av oppkast? Kunne tatt dusjslangen og spylt av over doen kanskje? Kan jo ikke begynne å skrape av heller? Buerk!

Nå er det heldigvis lenge siden jeg har opplevd det, men jeg mener å huske at jeg pleide å spyle av dem i dusjen. Den dusjen er så langt ikke gått tett i alle fall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...