Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger dette nede?

Har ikke vært inne på over et år, og det har jo ikke skjedd så veeeeldig mye der, akkurat. Noen nye linker til artikler var det jo, men jeg kommer ikke inn på bilder og spill, og mange av linkene virker ikke lenger.

Hm.

Fortsetter under...

Gjest surfemamma
Skrevet

Har sett at det har skjedd en del der, de øverste sakene blir stadig skiftet ut. Det er nylig kommet minst 16 nye bilder gullunger. De er sååå nydelige alle sammen!!

Så også det var kommet to nye ferske artikler der.

Har funnet bare en død link jeg, tror ikke siden er nede. Hvilke linker fungerer ikke? Sikkert ikke dumt å maile dem og si ifra.

Skrevet

Har sett at det har skjedd en del der, de øverste sakene blir stadig skiftet ut. Det er nylig kommet minst 16 nye bilder gullunger. De er sååå nydelige alle sammen!!

Har funnet bare en død link jeg, tror ikke siden er nede. Hvilke linker fungerer ikke? Sikkert ikke dumt å maile dem og si ifra.

Æsj....fikk ikke se en eneste gullunge, jeg - bare kryss på bildet.

Får prøve en gang til, da.

Gjest sa-mamma
Skrevet

De var nydelig ja....spesielt han i liverpooldrakt=))

Annonse

Skrevet

Så morsomt at snuppelura mi er kommet med 2 ganger... Fint at du minnet meg på de sidene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...