Gå til innhold

Uaddresert reklame i posten

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan en reserverer seg mot uaddresert reklame i posten?

Jeg tenkte jeg skulle satse litt på miljøet:) Jo flere som reserverer seg jo bedre... Selv om det er lett å tenke at det hjelper ikke om det bare er meg som stopper det...

Jeg så på Brønn. reg, men der så jeg bare mot addresset reklame..

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209935-uaddresert-reklame-i-posten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du henvender deg på postkontoret. De registrerer at du reserverer deg mot reklame, og du får sånne klistrelapper som Lillemus nevner.

Men tror ikke miljøet blir særlig spart, jeg tror de trykker opp et altfor stort antall uansett, som går i søpla hvis de ikke blir delt ut...

Annonse

Du sparer jo ikke miljøet, du tar inntekter fra Posten også.

Desto flere som reserverer seg mot reklame, desto mindre penger inn i kassa for de.

Dersom mange nok reserverer seg, må de sette ned antallet som trykkes opp. Og da blir miljøet spart:)

Du henvender deg på postkontoret. De registrerer at du reserverer deg mot reklame, og du får sånne klistrelapper som Lillemus nevner.

Men tror ikke miljøet blir særlig spart, jeg tror de trykker opp et altfor stort antall uansett, som går i søpla hvis de ikke blir delt ut...

Tusen takk!

Ja, de trykker nok like mange.. Det har jeg også tenkt på. Men kanskje dersom veldig mange reseverer seg, må de sette ned opplaget:)

Håper du har det bra:)

Klem fra,

Har ikke postkontoret klistrelapper med "Reklame - nei takk!" eller noe sånt på som man kan klistre på postkassen? Kjæresten min har en sånn.

Selv synes jeg det er litt morsomt med reklame, særlig nå før jul. :o)

Tusen takk!:) Skal gå på posten etterpå...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...