Gå til innhold

pulserende hodepine

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i to uker hatt en pulserende hodepine helt øverst i venstre tinning. Det er utrolig vondt når jeg reiser meg eller bøyer meg fremover... Det pulserer skikkelig. Har aldri hatt en slik hodepine før,jeg kan peike på hvor den er og jeg kjenner den er inne i hodet på et spesielt sted hele tiden. Samtidig har jeg de siste dagene fått en veldig varme følelse der, vanskelig å forklare,men som at det er veldig varmt der. Har vært til legen. Han tok crp og jern blodprøver, de var fine. Han trodde det var stress. Greit nok, har en stresset periode, men yngste sønn er 3 mnd. Men er ikke på mitt mest stressede i livet og har aldri hatt noe lignende før. Dessuten har min mann avlastet meg de to siste nettene og det er like galt fordi. Det er greit når jeg ligger,men med en gang jeg står opp av sengen om morgenen begynner det å dunke. Skjønner ikke hva dette kan være. Og den varme følelsen er veldig ekkel. Hva kan dette være?? Er henvist til fysio terapi, men vil det hjelpe da?? Har dessuten fått voltaren og somadril. Bør jeg slå meg til ro med dette???

mvh Maddi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209981-pulserende-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...