Gå til innhold

Akupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går jevnlig til akupunktur, men ble plutselig så redd for at jeg kan ha fått en skitten nål!

Stedet jeg går til er rent, skikkelig og sjekket jevnlig, men tenk om de glemte å bytte nåler eller har vært borti blod...?

Tenk om jeg blir feks. HIV smittet!

Fortsetter under...

Skrevet

Slapp av.

:-)

Hvis stedet er godkjent, og de har det ryddig mht. hygiene osv, har du ikke noe å være redd for.

Skrevet

Slapp av.

Hvis stedet er godkjent, og de har det ryddig mht. hygiene osv, har du ikke noe å være redd for.

De fleste akupunktører i dag, bruker engangsnåler. Så det går nok fint ja :)

Skrevet

Slapp av.

Men jeg syntes jeg så blod på bomullsdotten, jo...

Tenk om da dere?

:(

Skrevet

Ser du ikke at akupunktøren knekker nålene ut av pakningen? Det gjør min ihvertfall. De er singelpakket og sterile. Og kastes etter bruk.

Skrevet

Ser du ikke at akupunktøren knekker nålene ut av pakningen? Det gjør min ihvertfall. De er singelpakket og sterile. Og kastes etter bruk.

Nei, de har rengjøringsmaskin!

Annonse

Skrevet

Tenk om da dere?

Det kan komme en blod dråpe der nålene har sittet og det er helt ufarlig! Blodet du så var nok fra deg selv :)

Skrevet

Nei, de har rengjøringsmaskin!

Nei, ikke hos min akupunktør. Der kastes nålene. Og det var vel hos min akupunktør jeg fortalte om...

Skrevet

Tenk om da dere?

Hvis du faktisk er så halvhysterisk som du høres ut her (noe du selvfølgelig ikke trenger å være), så tror jeg du skal bekymre deg mer om muligheten for at du har OCD (husker ikke hva det heter på norsk).

"..............................................."

Skrevet

Nei, ikke hos min akupunktør. Der kastes nålene. Og det var vel hos min akupunktør jeg fortalte om...

Du spurte om jeg ikke så at de åpnet nålepakken, og da svarte jeg at de bruker rengjøringsmaskin. Trodde det var et spørsmål, jeg.

Beklager.

Skrevet

Hvis du faktisk er så halvhysterisk som du høres ut her (noe du selvfølgelig ikke trenger å være), så tror jeg du skal bekymre deg mer om muligheten for at du har OCD (husker ikke hva det heter på norsk).

"..............................................."

Du er ikke spesielt hyggelig. Syns bestandig du har en ekkel kommentar.

Kan ikke helt forstå hva slags glede du har av å svare sånn istedet for på det konkrete man lurer på?

Jeg er uinteressert i å vite hva slags tanker DU måtte ha om meg og ikke det jeg spør om!

Skrevet

Du er ikke spesielt hyggelig. Syns bestandig du har en ekkel kommentar.

Kan ikke helt forstå hva slags glede du har av å svare sånn istedet for på det konkrete man lurer på?

Jeg er uinteressert i å vite hva slags tanker DU måtte ha om meg og ikke det jeg spør om!

Synd. Men måten du fremsto på virket ganske hysterisk, så du får unnskylde hvis du ikke tåler å høre det.

"............................................"

Skrevet

Du spurte om jeg ikke så at de åpnet nålepakken, og da svarte jeg at de bruker rengjøringsmaskin. Trodde det var et spørsmål, jeg.

Beklager.

Okei, da skjønner jeg hvorfor du er litt bekymret. For det har jeg ikke opplevd:)

Annonse

Skrevet

Hvis du er bekymret, syns jeg du skal spørre akupunktøren din forsiktig hvordan nålene rengjøres, og hvorfor de ikke bruker engangsnåler der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...