Gå til innhold

Kviser

Anbefalte innlegg

Hei,

Har et problem med veldig fet hud. Kviser og gule pussblemmer får jeg daglig. Har gått på p-piller i 5 år, og det roet seg kraftig. Men da jeg slutta, fikk jeg mer enn jeg noen gang hadde hatt. Så jeg fikk beskjed om å begynne på p-pillene igjen.

Har prøvt de fleste kremer uten hell. Både uten og med resept. Begynner å tenke på å få barn om et par år, vil ikke se ut som ei kjøttkake i ansiktet når jeg må slutte på p-pillene for å prøve å bli gravid. Er nå 21 år, og synes det er veldig unormalt å ha dette problemet i denne alder.

Tror du at det er mulig for meg å få noe som virker bedre? har lest om flere midler. Kremer funker bare rett og slett ikke for meg. Har du noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210087-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...