Gå til innhold

FU : Hvor mange er dere på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pleier jeg bare å spise i jula, men det er den desidert beste sjokoladen som finnes! :)

Ja, den er god. Men jeg må ha After Eight, også, jeg :D

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Dorthe

4

• ShitDiddelyDo

4

• Elbereth

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I år drar mannen min og meg, til faren min og hans sambo. Kanskje onkel tar seg en tur også. Det er bare på julaften. Vi har fått tilbud om å ligge over, men tror vi lar bikkja være hjemme, så da må vi hjem i løpet av kvelden...

Hadde også invitasjon til julefeiring hos noen andre i familien, der ville det blitt mer folksomt. Men følte mest for å være hos faren min i år, har ikke feiret jul sammen på årevis...

:-)

Stakkars hund, være alene på julaften:)

Skrevet

Stakkars hund, være alene på julaften:)

Ja, han har nok et klart begrep om hvilken dag det er... hehe

Men pakker skal han få uansett da! :-)

Skrevet

Ja, han har nok et klart begrep om hvilken dag det er... hehe

Men pakker skal han få uansett da! :-)

Min blir også alene noen timer på julaften stakkar, men klart han skal få pakke :)

Skrevet

Jeg skal tilbringe julaften med 30-40 gjester på en middag som arrangeres for de som er alene eller av andre årsaker ønsker et sted å feire jul. Jeg regner med at det blir travelt, men hyggelig å gjøre dette.

Annonse

Skrevet

Jeg fikk spørsmål om jeg skulle ha konfirmasjon når jeg sa vi skulle være 13 stk.

Ser at du også skulle ha mange gjester så derfor har vel du også noen å konfirmere!? :)

nei vi skal bort vi! hehe

Gjest Flystripa
Skrevet

Julaften er vi oss 5, og min bror som spiser julemiddag her hos oss. Mine foreldre og min mormor kommer til kaffe og pakkeåpningen.

Min mormor er en aldrende dame, og hun synes det blir vel mye ståk men alle de tre oldebarna i mange timer. Dette er en grei ordning for oss.

Skrevet

Vi skal være hos svigers på Vestlandet i år, og da blir vi de to gamle + oss (to voksne og tre barn på snart to, 4,5 og 6,5).

Gleder meg til å reise bort og feire jul, og ikke minst få gått på ski!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...