Gå til innhold

Paperback

Anbefalte innlegg

Gjest snøball
Skrevet

Hvilken "format" er dette? Vet hva innbundet er, men ble litt usikker på paperback. Er vel ikke no fint det å ha i bokhylla?

Skrevet

Det er sånne du kjøper på Narvesen til 98 kroner. Ikke noe å ha i bokhylla nei.

Skrevet

Jeg synes det er mye finere med paperbacks i bokhylla. Bøker skal leses, og når jeg kommer inn i en leilighet første gang så synes jeg at det er fantastisk å se hyller fra gulv til tak med forskjellige bøker og rekke på rekke med musikk. Da vet jeg at de som bor der nyter literatur og musikk.

Skrevet

Hva skal man ha i bokhylla? Bøker innbundet i svart skinn med gullskrift? Passer ikke inn i min stue.

Skrevet

Jeg synes det er mye finere med paperbacks i bokhylla. Bøker skal leses, og når jeg kommer inn i en leilighet første gang så synes jeg at det er fantastisk å se hyller fra gulv til tak med forskjellige bøker og rekke på rekke med musikk. Da vet jeg at de som bor der nyter literatur og musikk.

Jeg er helt enig.

*kikker bort på hyllene*

Gjest snøball
Skrevet

Er det samme som heftet?

Skrevet

Hva skal man ha i bokhylla? Bøker innbundet i svart skinn med gullskrift? Passer ikke inn i min stue.

Jeg har stort sett vanlig innbundne bøker med det omslaget utenpå. Det blir det fargerike bokhyller av.

Når jeg leser en paperback så bruker den å få så hard medfart av den ikke er særlig pen etterpå. Den blir helt skjev og krøllete. Derfor har jeg den ikke i bokhylla.

Skrevet

Er det samme som heftet?

Ikke spør så vanskelig da! ;) Heftet.... Sannelig om jeg vet. Omtaler man bøker som heftet da?

Gjest snøball
Skrevet

Ikke spør så vanskelig da! ;) Heftet.... Sannelig om jeg vet. Omtaler man bøker som heftet da?

Hehe, ja. På noen sider står det Paperback ,men på andre Heftet. SÅ jeg lurer på om det er det samme..Innbundet står det på alle, dvs. hvis boka er innbundet da.

Skrevet

Sånn er det her, en vegg i stuen fyllt med bøker og musikk. Jeg syns det er skikkelig koselig, og det er meg. Noen bøker er velbrukte og noen få er ikke lest enda. Her har både paperback's og velbrukte bøker plass i hylla.

Skrevet

Sånn er det her, en vegg i stuen fyllt med bøker og musikk. Jeg syns det er skikkelig koselig, og det er meg. Noen bøker er velbrukte og noen få er ikke lest enda. Her har både paperback's og velbrukte bøker plass i hylla.

WÆÆÆ!

Kjempe ekkel skriveleif, det skulle selvsagt stå paperbacks. *GRRRR*

Skrevet

Jeg har bokhyller både i stua og i andre rom. Jeg setter alle bøker der, uansett om de er pene eller stygge, dyre eller billige!

Jeg har lagt merke til at flere av mine klubbvenninner har få eller ingen bøker i stua. Noen av dem liker å lese, men jeg synes å huske at en sa hun samlet bøkene i esker på loftet etter at de var lest...

Skrevet

Jeg har stort sett vanlig innbundne bøker med det omslaget utenpå. Det blir det fargerike bokhyller av.

Når jeg leser en paperback så bruker den å få så hard medfart av den ikke er særlig pen etterpå. Den blir helt skjev og krøllete. Derfor har jeg den ikke i bokhylla.

Hvor har du den da?

Skrevet

hva gjør du av boka etterpå da - lurer!

Våre rom er fulle av bøker - og de står ikke der til estetisk nytelse av coveret, men fordi vi leser i dem!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, ja. På noen sider står det Paperback ,men på andre Heftet. SÅ jeg lurer på om det er det samme..Innbundet står det på alle, dvs. hvis boka er innbundet da.

Paperback og heftet er det samme.

Skrevet

Jeg har paperbacks i bokhylla sammen med de andre bøkene. Syns ikke det er stygt, det er jo bøker!

Skrevet

hva gjør du av boka etterpå da - lurer!

Våre rom er fulle av bøker - og de står ikke der til estetisk nytelse av coveret, men fordi vi leser i dem!

Jeg leser meget skjelden en bok mer enn en gang. Så de blir bare liggende i en skuff eller noe til de bli gitt bort eller kastet.

Kjøper forøvrig skjelden paperbacks da jeg har nok av bøker pga at jeg har gått på alt for mange velkomsttilbud i diverse bokklubber. :)

Synes godt at bøker kan se fint ut i bokhylla på stua jeg. Setter jo ikke fram andre ting jeg ikke synes er fint heller. Og jeg har ingen annen bokhylle enn den på stua.

Skrevet

Hvor har du den da?

Er den bra gir jeg den til noen jeg tror vil ha glede av å lese den. Er den mindre bra gir jeg den til loppis. Er den dårlig går den i papirsøpla. ;)

Skrevet

Er den bra gir jeg den til noen jeg tror vil ha glede av å lese den. Er den mindre bra gir jeg den til loppis. Er den dårlig går den i papirsøpla. ;)

Så du samler på bøker pga. hardcoveret?

Skrevet

Så du samler på bøker pga. hardcoveret?

Ja, nettopp. Det var nok akkurat det jeg sa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...