kondorah Skrevet 3. mars 2001 Del Skrevet 3. mars 2001 Jeg har tidligere skrevet til dere om min kone som har fibromyalgi. Hun har nå også vært i gjennom en virussykdom som påstås å være en clamydia-virus. I hele høst og i jula hadde hun mye hoste og var veldig slapp. Dette har fortsatt og hun har til tross for flere besøk hos lege (også speialist i indremedisin) ikke fått noen anvisning på adekvat behandling. Hun blir fortalt at hun må være tålmoding og at ingen behandling hjelper. Nå har situasjonen blitt verre i og med at hun nå har begynt å få rykninger eller spasmer spesielt om kvelden og natten. Dette er veldig ubehagelig og vi frykter at hun har en alvorlig sykdom. Hun er utrolig slapp og har stadig vondt i kroppen. Vi har et ønske om å få henne skikkelig undersøkt på et sykehus, men ingen av de legene vi har hatt hittil har anbefalt eller anvist dette. Kan dere hjelpe oss. Spesielt ønsker vi et svar på hva disse rykningene eller spasmene kommer av. Hele kroppen hennes har kraftige vibreringer i korte perioder. Hun er ikke mer enn 55 år. Kan dere hjelpe oss? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21016-spasmerrykninger-i-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 5. mars 2001 Del Skrevet 5. mars 2001 Til kondorah Det er ukjent for meg med spasmer eller muskulære rykninger i sammenhng med eller i etterkant av en luftveisinfeksjon som chlamydia- ikke til forveksling med chlamydiainfeksjon i underlivet! Det kan dog være forstyrrelser i kroppen etter infeksjon som forårsaker dette, og som bruker tid på å komme fullstendig i balanse. Jeg synes nok hun bør oppsøke lege påny etter 2-3 uker hvis disse spasmene ikke forsvinner spontant. Ved forverring må hun oppsøke lege før dette tidspunkt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21016-spasmerrykninger-i-kroppen/#findComment-91216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.