Gå til innhold

Parkering i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skal til Trondheim på en liten førjulsshoppingrunde på lørdag, men begynte plutselig å tenke på at det sikkert ikke er så enkelt å finne parkering i sentrum siste lørdag før julaften...

Noen som har et tips hvor det kan være lettere enn andre steder å finne en plass å smyge inn bilen på? Blir det stappa fullt i p-huset under torvet?

Og - har det kommet noen nye enveiskjøringer/stengte veier i sentrum de siste 4 åra? En stund siden jeg flytta fra byen nå...

Og sånn helt til slutt - hvor lenge har butikkene i sentrum åpen på lørdag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210200-parkering-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Parkeringshuset under Torvet er neppe å anbefale. Det er trangt nok -uten- biler, liksom. Som jubalong foreslår, så er nok Leütenhaven et godt alternativ. Det er jo rett ved Trondheim Torg det også. Parker i parkeringshus, ikke på gata. Det blir mye billigere.

Jeg er ikke sikker på hvordan det er der sånn i førjulstida, men det skal nok la seg gjøre å få parkert i parkeringshus, det er jo tross alt litt sirkulasjon der. Det er jo et parkeringshus på solsiden også, det er billigere, såvidt jeg vet. Men da blir det lengre til torget, hvis det er dit du skal.

Jeg er ikke sikker på hvor lenge butikkene er åpne, men jeg -tror- det er til klokken 18. Men det må du ta med en stor klype salt, altså.

Senterne har oppe til 20 eller 21, da.

Gjest ha en fin dag!

Kom i rett tid, du så kan du sikkert lett parkere hvor du vil. Solsiden har parkeringshall for eksempel, så kan du shoppe i byen, avslutte på Solsiden i butikkene der, og til slutt ta en god matbit på en av restaurantene der mens du tenker igjennom om det var noe du hadde glemt...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...