Gå til innhold

Troll?

Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

"De har flere personer som arbeider som webmaster - det er i seg selv en indikasjon på at dette krever mer arbeid enn noe én person kan gjøre på "fritiden"."

Hei der Erasmus Montanus! ;-)

Dette kan vel så mye brukes som idnikasjon på at de har MANGE deltidsarbeidende, som ikek vil at webbisseriet skal ta overhånd f eks i forhold til studier! ;-)

Er det å betegne som en "fritidsjobb"?

"..........................................."

• Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

152

• ShitDiddelyDo

55

• Glimtipper

34

• mariaflyfly

32

Skrevet

Er det å betegne som en "fritidsjobb"?

"..........................................."

Jeg er selvsagt enig i at deltidsjobb ikke kan kalles fritidsjobb, men det var vel ikke terminologien du angrep i første omgang, vel?

Skrevet

du driver jo bare å kritiserer og henger ut folk. Kan ikke du heller kutte det ut og argumentere med skikkelige argumenter?

Nå er det slik at argumentasjon (bruk av fornuften) fordrer noe fornuftig å bruke den på/mot, og så langt er det vel ingen som har sett noe snev av fornuft i disse anklagene mot webmasters påståtte affærer med den og den og msn-sladring og jeg vet ikke hva.

Da er det heller på sin plass å be folk besinne seg og holde seg til et minimum av sunt vett og hva som i grunnen er sannsynlig å tenke seg av sysler for denne uriasposten.

Skrevet

Det er for langt å lese hele tråden.

Kan noen ta en kjapp oppsummering her om hvem som har gjort hva, og hvem som mener og hvem som synser, og hva problemet egentlig er?

Hvor er trollet?

Og en ting til. Dette må da være den raskest voksende tråden på lenge. Det må da nerme seg rekord i lang tråd.

Vi som ikke visste det fra før har fått vite at webmaster er en av de vanlige brukerene her, og at bare noen vet hvem dette er.

Vi vet også at mange brukere kommuniserer om dol via msn, og disse to opplysningene sammen gjør enkelte av oss smånervøse, med tanke på sensitive innlegg.

Resten av tråden handler om at en del av de eldste, faste nickene kaller oss paranoide og syke, og sier vi har usle liv.

Gjest Hilsen frøken detektiv.
Skrevet

Kan noen ta en kjapp oppsummering her om hvem som har gjort hva, og hvem som mener og hvem som synser, og hva problemet egentlig er?

Hvor er trollet?

Og en ting til. Dette må da være den raskest voksende tråden på lenge. Det må da nerme seg rekord i lang tråd.

SDD er Webmaster. Eller ihvertfall en vikarierende en.

Når han er på nattevakt, jobber han som webmaster. Samtidig skravler han med blondinegjengen.

Så dukket det plutselig opp en som kaller seg Simen. Han fikk et voldsomt behov for å be oss roe oss ned. Simen dukket opp som lyn fra klar himmel.

Simen vet hvem som tok over webmasterjobben etter han.

Det gjør han fordi han og den nåværende webmaster er samme person.

Altså Simen er SDD.

Skrevet

Det er kanskje en grunn til at enkelte holder seg langt unna?

Skrevet

Kjære deg... Jeg beklager at det fornærmer deg at du blir kalt paranoid. Men når man oppfører seg på en måte som de aller fleste ser på som forfølgelsesvanvidd, så blir det dessverre slik.

Du bestemmer selv om du er enig med oss, eller ikke. Tydeligvis synes du at du er den fornuftige her og det er din rett. Akkurat som jeg kan sette en merkelapp på den type oppførsel du har, og det er min rett. Om det sårer deg, så skal jeg selvfølgelig ikke si det slik lengere.

"Enig med dere" har du fått medlemsskap i noen klubb?

Jeg er bare et vanlig menneske som er ganske sjokkert og fortvilet over hva som kom fram i denne tråden.

Hvordan skal jeg vite at dette ikke er sant?

Så lenge vi ikke får noen ordentlig og sikker forklaring på at denne inlegger bare tuller med oss så velger jeg fremdeles å være kritisk.

Jeg må tenke på mitt privatliv og synes det er vondt å bli kalt det ene og andre og at sekter m.m blir innblandet i svar til meg.

Jeg bærer ingen nag til dere og har hatt det hyggelig her på dol fram til nå og håper det etter en forklaring fra webmaster blir like hyggelig i fremtiden.

Jeg tar gjerne en diskusjon av og til men liker ikke at det utvikler seg til å bli skittkasting.

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Du tar jo hvert eneste lille innlegg som ikke stemmer med din oppfatning som "personangrep" nå, virker det som. Og ja - når du faktisk leter etter muligheter andre har for å være "ute etter deg" på denne måten - og hvis dette også er en måte du er på ellers - så ville jeg tatt en nærmere titt på dette hvis jeg var deg.

Nå har jeg skrevet dette uten å komme med angrep, så hvis du insisterer på å svare at jeg gjør det, så gidder jeg ikke å svare igjen.

".........................................."

Du er jo en av dem som går til angrep her så hvis du ikke har mer fornuft igjen nå så ser jeg det best å avslutte samtalen med deg så får vi heller ta en prat en annen gang.

Skrevet

Jeg er selvsagt enig i at deltidsjobb ikke kan kalles fritidsjobb, men det var vel ikke terminologien du angrep i første omgang, vel?

Jo, egentlig. Når man kaller noe "frididsjobb", og sier at den jobben utvilsomt ikke er viktig for den som har den, så tar man ganske hardt i med noe man ikke har grunnlag for å vite noe om.

".............................................."

Skrevet

Du er jo en av dem som går til angrep her så hvis du ikke har mer fornuft igjen nå så ser jeg det best å avslutte samtalen med deg så får vi heller ta en prat en annen gang.

Se der ja - selv om jeg presiserte at det ikke var ment som noe angrep, og at du vennligst ikke skulle ta det for deg - så presterer du faktisk å gjøre det. Helt fantastisk. Tror du all kritikk av ting du sier er et angrep på deg?

"..............................................."

Skrevet

Var ikke så anonymt da. Rart jeg aldri får med meg sånne ting som skjer når jeg leser stort sett alt jeg kommer over.

Nei, er vel ikke så anonymt...

men bevares altså...når man vet at det er en fagperson og så blir det liksom svart helt høl i huet - etter min mening da - så begynner man jo å lure på kvaliteten på denne tjenesten da.

Du får følge litt bedre med fremover :)

Denne tråden fikk opp øynene mine litt iallefall.

Skrevet

Det er kanskje en grunn til at enkelte holder seg langt unna?

...men som dukker opp som troll i eske hver gang det skjer litt action...?

Skrevet

...men som dukker opp som troll i eske hver gang det skjer litt action...?

Det er tilfeldig, fly, helt tilfeldig.

Har juleferie.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg er bare et vanlig menneske som er ganske sjokkert og fortvilet over hva som kom fram i denne tråden.

Så lenge vi ikke får noen ordentlig og sikker forklaring på at denne inlegger bare tuller med oss så velger jeg fremdeles å være kritisk.

Jeg må tenke på mitt privatliv og synes det er vondt å bli kalt det ene og andre og at sekter m.m blir innblandet i svar til meg.

Jeg bærer ingen nag til dere og har hatt det hyggelig her på dol fram til nå og håper det etter en forklaring fra webmaster blir like hyggelig i fremtiden.

Jeg tar gjerne en diskusjon av og til men liker ikke at det utvikler seg til å bli skittkasting.

det er flere som mener det samme som deg, men her går de andre veldig til "angrep" så de overskygger oss andre som mener noe annet.

Skrevet

Det er tilfeldig, fly, helt tilfeldig.

Har juleferie.

Never bullshit a bullshitter.

Gjest anonym for noen kanskje?
Skrevet

Heh-heh...ja, det er "uten tvil" sant. Hvorfor? Fordi noen her påstår det. Steike - tror du på alt anonyme folk her inne påstår?

"............................................."

Jeg har da selv opplevd å ferske en webbis. Dessuten tilsier all fornuft at man ikke er anonym på slike steder, ikke hvis noen vil vite hvem som er bak ulike nick.

DOL er ikke akkurat et seriøst sted da.

Skrevet

Hvor er trollet?

Takk for at du hadde vett til å be om en oppsummering!! Jeg har lest og lest og lest, livredd for å gå glipp av noe, men det tar jo aldri slutt.....

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det er flere her som mener som deg, midia.

Skrevet

Vi tramper absolutt ikke i kor. Og det er mange som står midt i mellom på dette spørsmålet.

Jeg synes bare det er ugreit å si at det ikke burde være lov for webmaster å bruke DOL privat. Det forandrer jo ingenting for meg, i det hele tatt. Med mindre jeg bruker mye av tiden min her til å lyve, skrive under anonymt nick, være frekk mot andre brukere osv. Da hadde jeg jo hatt en del å vært flau over, om jeg visste at webmasterne var i blant oss :)

Jeg har ikke sagt at webmaster kan bruke dol privat men det å ha msn møter med andre brukere er vel unødvendig.

Får å si det på annen måte: Jeg har ikke msn møter med tannlegen og andre pasienter det blir på samme viset med dol menere jeg.

Skrevet

Se der ja - selv om jeg presiserte at det ikke var ment som noe angrep, og at du vennligst ikke skulle ta det for deg - så presterer du faktisk å gjøre det. Helt fantastisk. Tror du all kritikk av ting du sier er et angrep på deg?

"..............................................."

Unnskyld meg men da misforstår du meg når du mener at jeg tok dette som et personangrep.

Vennligst les før du kommenterer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...