UtakknemligDiva Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars (endret) Hvit, men noen mener det er ikke en farge. Helt ærlig har jeg perioder hvor favoritt farge skifter, men det er noe med hva som passer til hva. Endret 21. mars av UtakknemligDiva 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Scheele's green. Har du noen gamle bokser stående, kjøper jeg de gjerne! 0 Siter
Sakura Skrevet 21. mars Forfatter Skrevet 21. mars (endret) UtakknemligDiva skrev (49 minutter siden): Hvit, men noen mener det er ikke en farge. Helt ærlig har jeg perioder hvor favoritt farge skifter, men det er noe med hva som passer til hva. Liker godt hvit jeg mener det er en farge. Likt med svart og dette. Endret 21. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 21. mars Forfatter Skrevet 21. mars psykedeliker skrev (25 minutter siden): Scheele's green. Har du noen gamle bokser stående, kjøper jeg de gjerne! Fin farge det. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Krisebærblomsten skrev (13 minutter siden): Likt med svart og dette. Husker du ikke den gamle annonsen fra et malerfirma: "Maler alle farger - også svart"? 0 Siter
Sakura Skrevet 21. mars Forfatter Skrevet 21. mars psykedeliker skrev (9 minutter siden): Husker du ikke den gamle annonsen fra et malerfirma: "Maler alle farger - også svart"? Ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Lilla og rosa, men generelt liker jeg alle glade farger. 😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Har ingen egentlige favoritter. Jeg trenger ulike farger til ulike tider. Anonymkode: 4f469...b43 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Krisebærblomsten skrev (11 timer siden): Hva er din favorittfarge? Svart men liker også blå og lilla. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Jeg er generelt sett fargeglad og liker kanskje rødt og grønt aller best 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.