Gjest sluttet med fast nick i høst Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Klara Q skrev (På 14.12.2005 den 10.17): Grøss! Om webmaster er aldri så pålitelig, synes jeg fremdeles det er ekkelt å vite at jeg muligens sitter og fleiper og tuller med en fyr/dame som kan gå inn og lese mine mest anonyme innlegg om ting som er så private at jeg ikke en gang ville diskutert dem med bikkja mi! *kvalm* Enig med deg. Webmasterne bør enten la være å delta i diskusjonen under "sivile" nick - evt. opplyse om at h*n er webmaster off duty. Helt enig med deg. Jeg hele tiden hatt i bakhodet at webmaster kan "følge" med meg, og jeg har i mer enn ett år hatt klar mistanke til hvem av brukerene her som er webmaster. Men, siden vedkommende som jeg mistenker har sagt såpass mye om seg selv, så tviler jeg sterkt på at h*n vet hvem jeg er. Finner det uansett problematisk at webmaster også er en av de faste brukerene, av de nevnte grunner i denne tråden. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Prozak skrev (På 14.12.2005 den 13.44): JEG ser svart/hvitt? Ærlig talt. Hele denne tråden har dreid seg om at webmaster åpenbart - fordi en eller annen sier det - chatter med enkelte brukere, og dermed sannsynligvis også deler sensitiv informsjon (som h*n bruker all fritiden sin til å lete etter) om enkelte brukere med disse. "..........................................." nei, dette mener jeg å ha skrevet til deg flere ganger. jeg har ikke beskyldt webbis for baksnakking. Det jeg reagerer på er at "dere" ikke har forståelse for at mange her blir usikker nå når alt dette kommer frem. Det er klart at dette kom som et sjokk for oss. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 mirakel*2? skrev (På 14.12.2005 den 13.43): det er fordi det er en del med sterke meninger og som bruker "effektfulle" ord og uttrykk for å tiltrekke oppmerksomhet Da må jeg være svært from...for jeg har blitt mindre og mindre *ler* Same shit, har fått en greit avstandsforhold til DOL ... Bruker det mest for enkle og greie spørsmål...og det er jo greit da etter alt man får lese i denne tråden 0 Siter
Prozak Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Zuleika skrev (På 14.12.2005 den 13.41): Orker ikke å lese hele tråden, men det jeg har lest forklarer mye. Dol blir ikke for meg det seriøse forumet som det har vært før etter at jeg leser at noen faste brukere kjenner webmaster. At ikke webmaster har taushetsplikt overfor venner og bekjente at h*n jobber her har ikke falt meg inn. Jeg bryr meg fint lite om vedkommende deltar på msn eller ikke. For et virvar. Hvor har du det fra at webmaster ikke har taushetsplikt? Litt interessant, iom. at det har blitt presisert av en av de at de selvfølgelig har det. ".............................................." 0 Siter
Gjest Anonym nå! Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg var på julebord i helgen, og da traff jeg ei dame, som tok meg på tissen under bordet og reklamerte for sin Lillemus, samtidig som vi diskuterte Internett sine fortreffeligheter, og utvekslet noen middagstips som jeg er nesten _helt_ sikker på at jeg har lest fra Flisa her på DOL! I tillegg snakket hun av og til engelsk når vi nærmet oss de grovere tema, og la ut om sin manns mangel på levedyktige "semen" (uttales: "Simen", tok den ikke sant!) Derfor er jeg er helt sikker på at hun må ha vært webamster på DOL, nå mangler jeg bare linken til hvordan hun fant ut hvem DOLing jeg var på julebordet. Dette skal jeg til bunns i! *grubler videre* 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 tonie skrev (På 14.12.2005 den 13.47): Selvsagt tuller jeg. Webbis kommer vel aldri til å stå fram med nick, det sier seg vel selv? Jeg synes dere skal stresse litt ned. Har aldri sett eksempler på at webbis har opptrådt uprofesjonelt, og det tviler jeg på vil skje. webbis har allerede kommet fram med nick, for noen. Flisa har bekreftet at hun vet hvem det er 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Prozak skrev (På 14.12.2005 den 13.37): Jovisst. Jeg har ikke hylt og skreket om at den og den er interessert i mine personlig opplysninger, for å fortelle det til andre. Jeg har ikke kommet med paranoide uttalelser basert på et anonymt nicks fullstendig udokumenterte påstander. Jeg var ikke den som anklaget en person som var uenig med meg for å "forsøke å bli med i klubben til de andre som er uenige". Alt dette har du og midia gjort. Og ja - det siste er så barnslig at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Den siste kommentaren din nå er kremtoppingen på kaken. ".........................................." Du har jammen det travelt med å pumpe ut i dag. Begynner nesten å misstenke deg for å ha skrevet innlegget som forårsaket denne tråden bare for å få pisket opp stemningen på dol. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 hare skrev (På 14.12.2005 den 13.42): Hvordan vet du det? Fordi det er midia som er webbis. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Prozak skrev (På 14.12.2005 den 13.48): "det er derfor du forsvarer deg så mye." Forsvarer _meg_ - jeg har da ikke noe behov for å forsvare meg her :-) Du har forøvrig selvfølgelig rett i at både jeg, sdd og simen er en og samme person. Og vi/jeg er webmastere. I tillegg har vi/jeg en direkte link med folketrygden, likningskontoret, folkeregisterert og alle verdens sykehus og legekontorer. På den måten klarer vi/jeg å koble absolutt alt av "saftig" informasjon om brukerne her inne til de virkelige personene. Så lar vi/jeg litt og litt lekke ut, til noen utvalgte på msn (mot visse gjenytelser - spesiellt til de aller søteste blondinene og brunettene). Nå har noen avslørt oss/meg, og vi/jeg må derfor gjøre alt vi/jeg kan for å avkrefte dette. ".........................................." Du kan få sagt det SDD 0 Siter
Gjest ikke fast nick siden i høst Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 morsan skrev (På 14.12.2005 den 11.56): Ja, det er den eneste påstanden som jeg har fått med meg her inne - at Sør enten er webbis eller ihvertfall har en kompis som er webbis! Jeg har ikke fulgt med sånn 100%, for de trådene der det "tok av" helt gadd jeg ikke å følge med på. Men de få gangene jeg HAR sett slike beskyldninger i slike lange krangletråder, så har det for en totalt utenforstående som meg selv vært veldig lett å se at Sør oftere holder seg til sak, selv om han etter manges mening kan være nokså ekstrem i sine synspunkter, mens motkrangleparten har gått til direkte personangrep på Sør. Sistnevnte har derfor oftere blitt slettet eller fått irettesettelse, og for den som er veldig uenig med Sør har det tydeligvis vært lett å tolke dette som kameraderi fra webbis' side. Signerer. Slik har jeg også observert og oppfattet det. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 midia skrev (På 14.12.2005 den 13.51): Du har jammen det travelt med å pumpe ut i dag. Begynner nesten å misstenke deg for å ha skrevet innlegget som forårsaket denne tråden bare for å få pisket opp stemningen på dol. "Begynner nesten å misstenke deg for å ha skrevet innlegget som forårsaket denne tråden bare for å få pisket opp stemningen på dol." Og samtidig så stritter du imot når noen kaller deg paranoid og at du har vrangforstillinger? Konkret, når det gjelder hvem so skriver hva, så holder det med litt intelligens når man sammenlikner ting som språk o.l. Slikt er veldig vanskelig å "forfalske". Men selvfølgelig - hvis du vil tro det om meg, så er det ditt problem. Det passer jo ganske godt sammen med andre ting, da. ".............................................." 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Zuleika skrev (På 14.12.2005 den 13.41): Orker ikke å lese hele tråden, men det jeg har lest forklarer mye. Dol blir ikke for meg det seriøse forumet som det har vært før etter at jeg leser at noen faste brukere kjenner webmaster. At ikke webmaster har taushetsplikt overfor venner og bekjente at h*n jobber her har ikke falt meg inn. Jeg bryr meg fint lite om vedkommende deltar på msn eller ikke. For et virvar. DOL er et seriøst forum, men det har mange useriøse brukere. Det kan DOL jo ikke noe for. Husj, nå! Tilbake under den flate steinen! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Timari skrev (På 14.12.2005 den 13.53): Du kan få sagt det SDD Takk, sheba :-) "....................................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 LucySky skrev (På 14.12.2005 den 13.54): DOL er et seriøst forum, men det har mange useriøse brukere. Det kan DOL jo ikke noe for. Husj, nå! Tilbake under den flate steinen! Haha! Beste innlegget i denne tråden, tror jeg. 0 Siter
Soria Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 LucySky skrev (På 14.12.2005 den 13.54): DOL er et seriøst forum, men det har mange useriøse brukere. Det kan DOL jo ikke noe for. Husj, nå! Tilbake under den flate steinen! Hehe 0 Siter
Gjest nysgjerrige per på loftet Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 mirakel*2? skrev (På 14.12.2005 den 13.51): webbis har allerede kommet fram med nick, for noen. Flisa har bekreftet at hun vet hvem det er Hvor? Det er jeg spent på. Har du en link? 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Prozak skrev (På 14.12.2005 den 13.49): Hvor har du det fra at webmaster ikke har taushetsplikt? Litt interessant, iom. at det har blitt presisert av en av de at de selvfølgelig har det. ".............................................." "At ikke webmaster har taushetsplikt overfor venner og bekjente at h*n jobber her har ikke falt meg inn", skrev Zuleika, altså ikke om webbis' generelle taushetsplikt, men om man har plikt til å ikke si til venner og bekjente at h*n jobber som webbis! ;-) Og DET kan vi vel alle være enige om at man ikke kan pålegge en stakkars webbis! ;-) da blir det som i den actionkomedien med Schwartzenegger og Jamie Lee Curtis! ;-) 0 Siter
snø Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 hare skrev (På 14.12.2005 den 13.39): Jeg var ikke på dol i "gamle dager", men det var kanskje færre brukere da? Og så holdt de fleste seg til et nick? Det var mye, mye færre brukere ja. Og i begynnelsen var det ikke registering av nick heller. Ganske koselig i grunnen :-) Jeg var student og bodde foran pc'en 24 timer i døgnet til tider. Når antallet brukere har doblet seg x antall ganger og man har fått et liv ut over pc'en, så blir det ikke helt det samme :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 morsan skrev (På 14.12.2005 den 13.58): "At ikke webmaster har taushetsplikt overfor venner og bekjente at h*n jobber her har ikke falt meg inn", skrev Zuleika, altså ikke om webbis' generelle taushetsplikt, men om man har plikt til å ikke si til venner og bekjente at h*n jobber som webbis! ;-) Og DET kan vi vel alle være enige om at man ikke kan pålegge en stakkars webbis! ;-) da blir det som i den actionkomedien med Schwartzenegger og Jamie Lee Curtis! ;-) Ah :-) "....................................." 0 Siter
Gjest who knows what Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 nysgjerrige per på loftet skrev (På 14.12.2005 den 13.58): Hvor? Det er jeg spent på. Har du en link? kan i aller høyeste grad diskuteres om dette er en innrømmelse at hun faktisk VET hvem det er, eller om hun bare snakker hypotetisk. http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1969.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2888307&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2888307 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.