Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest Cezalion

Som tidligere nevnt flere ganger i denne tråden innebærer det å jobbe som webmaster for doktoronline at man underskriver på taushetserklæring.

"Men hvilke ubehagelige utslag gjør det da? Det er jo ikke noe fengsel det her - Selv om jeg vet hvilket nick webmaster bruker - så forholder jeg meg til nicet som et hvilket som helst annet nick -og til webmaster når det er påkrevd. - om jeg tilfeldigvis vet hvem webmaster "omgåes" her inne - så driter jeg i det om det var noe om dem jeg måtte ta opp med webmaster". - flisa

Hva har egentlig Webmaster taushetsplikt ang. da? Det han får vite her eller det at h*n faktisk er Webmaster? Kan ikke skjønne hvorfor Webmaster skal fortelle enkelte brukere at h*n faktisk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

"Han tok halen mellom beina å gikk tidlig herfra i dag og siden har ingen sett han(webmaster)"

Å...han kommer nok på msn til alle kompisene her når han har gravd frem litt mer sensitiv informasjon om underlivet ditt og familieforholdene dine.

"............................................."

Det er bra at ansiktsuttrykk ikke vises på msn. Jeg tror ikke noen levende person ville ha et nøytralt ansikt hvis mitt underliv ble diskutert. Derfor lurer jeg på hva har blitt sagt over en øl eller to, for ikke å snakke om når de har blitt flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det faktum at webmaster også benytter forumet privat under et kjent nick, og at noen vet om hvem dette er, men andre ikke."

Og akkurat det har redaksjonen kommentert, i denne tråden, som noe som ikke var øskelig, men sannsynligvis uunngåelig før eller siden.

Det er langt fra det til å begynne å spinne konspirasjonsteorier om webmastere som bruker 23 timer i døgnet på å tråle gjennom forumene for å lete etter inkontinens- og hemoriode opplysninger å bruke mot folk.

"..........................................."

Ja, og har jeg noen steder nevnt noe om det? Du limte selv inn akkurat det jeg ikke likte med den saken her, så hva beskylder du _meg_ for konspirasjonsteorier for??

Jeg har gitt meg på denne etterhvert gjespende kjedelige tråden for lenge siden, hender bare at jeg må svare på "sjekk svar" iblant når det dukker opp folk som trenger en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt beskylt for å være både SDD, Simen, webbis og troll. *Stolt* :-)

".............................................."

Det var litt av en bragd, Prozak. *ler*

Hvordan greide du det? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, SDD trøstet meg med at jeg egentlig er en forkledd blondine, slik at jeg kunne være webbis jeg også :-)

Vi er en gjeng forkledde webbiser.

Det er derfor alle blir så sure og tror at vi rotter oss sammen på msn! Der har vi forklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hva!? Tror du meg ikke? Jeg har de opplysningen fra en PÅLITELIG kilde, altså...uhm...jeg mener...JEG er PÅLITELIG, altså!

"............................................"

Jeg tror deg. Jeg har nemlig hørt om dette på msn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Selv om du er i ditt mest festlige hjørne i dag, så hadde det vært fint om du overholdt retningslinjen om kun å benytte ett nick i hver tråd. Ikke det at det gjør noe fra eller til i dagens virvar, men sånn for å være grei så kunne du kanskje begrense antallet nick?

Vennligsinnet hilsen

Nei nå har dette forumet mistet all seriøsitet.

Jeg har også brukt 3 forskjellige nick i denne tråden, men jeg blir ikke outet. KKK, Ikke noe morro og frøken detektiv.

Dette forumet er ikke seriøst lenger, og har nok aldri vært det. Du er ikke konsekvent. Og når jeg tillegg blir gjort oppmerksom på at webmaster kan være hvem som helst og skrive hva som helst til andre brukere her og oute akkurat de det passer dem, blir hele greia for latterlig.

Jeg trodde webmaster hadde en viss seriøsitet, men nå skjønner jeg at jeg kan ha diskutert litt av hvert med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Vi er en gjeng forkledde webbiser.

Det er derfor alle blir så sure og tror at vi rotter oss sammen på msn! Der har vi forklaringen.

Du sier noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg har blitt beskylt for å være både SDD, Simen, webbis og troll. *Stolt* :-)

".............................................."

Er ikke Webmaster ditt ordentlige navn da??

Eller prøver du å fortelle meg at alt jeg har hørt om deg ikke er sant?? Og at dette bildet

http://www.catholic-church.org/syrdeaf/webmaster.jpg

er falskt??

*hyyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Heretter kan vi bare kalle oss webbis-gjengen.

hehe

*s*

*LOL*

Tror du forresten at de har en ledig stilling som webmaster?

Jeg har innfrir jo alle kriterene..

* fast bruker på dol

* har mange dol'ere på msn

* er ei ekte sladrekjerring som ikke har noe liv utenom dol!

*Sende søknad* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om du ikke har rett i at både Sør og MrKahn er webbis.

For hvor ble det av Sør etter at Kahn forsvant?

Begge er som forsvunnet i havet.

Og Flisa er som kjent gift med MrKahn, og skriver at hun vet hvem webbis er.

Jeg tror faktisk Sør, MrKahn og Webbis er en og samme person.

+ at Vincent er prippen, og Ulv er jo nesten alle.

Men hvem er da blondinene? Det er nok det avgjørende spørsmålet.

Det var en interessant teori. Sør=mr.Kahn fordi begge forsvant samtidig, og flisa vet hvem webbis er... hehehe

Hvem blondinene er tror jeg ikke jeg skal si så mye om *S*

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Vi får håpe det men jeg ble skremt for jeg har skrevet mye som enkelte dolere ikke skal vite.

Jeg blåser i hvem av dem som er webmaster. Men jeg skjønner nå at han deltar i diskusjonene her inne. Han/hun kan være deg, meg, flisa, favn, sør, sdd, eller gud vet hvem. Saken er at webmaster har lov til å delta i diskusjonen under et eller annet nick, og det hadde jeg ærlig talt ikke trodd.

Kanskje sitter han/hun og krangler med noen av oss?

Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Ja å så lar webmaster diskusjonen om dette gå så langt som den har gjort.

Sletter vi slike diskusjoner kritiseres vi for det, da kalles det "sensur". Dersom vi ikke sletter, blir også gjerne det kritisert.

Denne gangen har vi valgt å ikke slette noe, fordi vi ønsker at de som har fremsatt påstander skal dokumentere sine påstander. Såvidt redaksjonen kjenner har til de påståtte forhold ikke funnet sted.

Vi anser beskyldninger om brudd på taushetsplikt for å være av alvorlig karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...