Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Det var ikke en planlagt felle da.

Så det å skrive med flere nick i en tråd er noe du har gjort før? Siden det ikke var en planlagt felle mener jeg.

hm...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Så det å skrive med flere nick i en tråd er noe du har gjort før? Siden det ikke var en planlagt felle mener jeg.

hm...

;-)

Jeg skulle jo ut å handle julepresanger.

I mellomtiden kan dere diskutere om jeg er et av trollene eller ikke;o)

Hvis dere er like paranoid som jeg har vært i dag, så greier det helt sikkert å få til det,

Men nei, jeg gjør ikke det altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart. Sikker på at du skriver det riktig? Vet ikke om det er case-sensitivt?

".............................................."

Har prøvd alle varianter, små og store bokstaver. Klin umulig å få til, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jo ut å handle julepresanger.

I mellomtiden kan dere diskutere om jeg er et av trollene eller ikke;o)

Hvis dere er like paranoid som jeg har vært i dag, så greier det helt sikkert å få til det,

Men nei, jeg gjør ikke det altså;)

hehe ok.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Øl, rødvin, ildvann...mer eller mindre samme effekt :-)

"............................................."

Ja, det er sant!!

Det er skummelt med sånt..Spes hvis man har tilgang til dol og msn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Synes å huske at jeg blunker så fint og, på det bildet ;p

Du er igang med å snakke på det bildet. Akkurat som det sømmer seg for en webbis som sladrer på msn, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ah, bra. Alle vet jo at msn, og spesiellt ting man hører at andre har hørt på msn, er en kilde til pålitelig og korrekt informasjon helt på høyde med Se&Hør :-)

".............................................."

Det har du helt rett i..

Tror forrseten jeg bør tipse Se og Hør om denne siden. Mye de kan skrive om her ifra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Du er igang med å snakke på det bildet. Akkurat som det sømmer seg for en webbis som sladrer på msn, hehe.

Hehe..så har jeg sikkert et sånt sexy, jeg-er-full-halv-lukkede øyne! Ha ha.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

*latterkrampe*

Nå må jeg snart få svar på søknaden ang webmaster-jobben

*drikke opp siste rest av øla*

:P

Har du nonnebildet mitt også der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

"Det at dere ikke sier noe annet enn en smilekommentar til prozak på hans kommentar om sytere forstår jeg ikke men det får så bare være, det vitner litt om den/de som har denne jobben bare."

Herregud...hvor gammel er du? Du har jo ikke nok mellom ørene til å klare å komme med annet enn barnsligheter selv, og så presterer du å syte (syting, igjen) over at "å han er så stygg mot meg...slett ham...kast han ut...bu-huh).

*Rister på hodet*

"............................................"

jeg må si at du sjokkerer meg dypt. Jeg har alltid følt at det har vært god stemning innpå her, og dere gutter er noen av dem som har vært mest hyggelig. Det er vel helst enkelte av jentene som har hatt sine konflikter, uten at jeg vet så mye om dem.

Håper når dette har lagt seg at det blir ved det gamle igjen. Det gjelder alle som har engasjert seg i denne saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er dette direktemail til diskutert webmaster?

Vennligst kontakt redaksjonen på [email protected] og konkretiser dine påstander om at webmastere deltar i sladder om andre brukere. Redaksjonen har ikke kjennskapt til at det har forekommet og dersom så er tilfelle ønsker vi å bli gjort oppmerksom på det.

Ja, direktelink til deg? jeg tror nok heller det er på sin plass å kontakte eierne, ikke den webmasteren dette gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

"Det at jeg må hele tiden forklare prozak at jeg er sjokkert tyder han som barnslig og at jeg er paranoid"

Herregud...gjør deg ikke dummere enn du er, da. Det er ikke barnslig å bli sjokkert - naivt, ja - men ikke barnslig. Det som imidlertid er barnslig er den paranoide (ja, parnoide) sytingen du har bedrevet gjennom absolutt hele tråden.

"..........................................."

hvor usmakelig du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men jeg tviler på om jeg har et _helt_ nøytralt ansiktsuttrykk når jeg diskuterer en kvinnes underliv i detalj...:-)

"............................................."

Poenget mitt var at kommunikasjon går på mye annet enn talte ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble postet en kommentar fra vår side før kl ni i dag morges, og vi har litt vanskelig med å forstå at det i denne tråden allikevel gang på gang ble etterlyst svar fra redaksjonens side.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2888524

Jeg har fremdeles til gode å se kommentarer i denne tråden fra noen andre ansvarlige enn webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidligere '!-o-!'

Du får velge hva du vil kalles, da: Syter eller paranoid.

"..........................................."

Ville du tatt denne tonen RL til en du åpenbart ser er paranoid? I så fall har du et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...