Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Ville du tatt denne tonen RL til en du åpenbart ser er paranoid? I så fall har du et problem.

Ja, ikke sant? Man skal ikke fortelle en paranoid person at vedkommende er paranoid. Det er mye bedre at galskapen får forbli ubestridt :-)

Du blir neppe mer paranoid av å høre at du er paranoid, selv om du neppe blir noe mindre heller.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles til gode å se kommentarer i denne tråden fra noen andre ansvarlige enn webmaster.

Da må du nok sende en mail til rette vedkommende.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nok sende en mail til rette vedkommende.

"............................................"

For hva da? For å fortelle dem at jeg er dypt rystet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si at du sjokkerer meg dypt. Jeg har alltid følt at det har vært god stemning innpå her, og dere gutter er noen av dem som har vært mest hyggelig. Det er vel helst enkelte av jentene som har hatt sine konflikter, uten at jeg vet så mye om dem.

Håper når dette har lagt seg at det blir ved det gamle igjen. Det gjelder alle som har engasjert seg i denne saken

Hvis du blir så "sjokkert" over å høre noen si at du syter at du forventer at webmaster skal gå inn å begynne å sensurerer innlegg, så tror jeg du tar deg selv usannsynlig høytidelig.

Jeg har vel ikke angrepet deg som person, men kommentert paranoiaen og sytingen i det du og andre har skrevet her. Hvis man ikke tåler såpass, så vil man møte ting som "sjokkerer" en i ganske mange sammenhenger. Dette er i all hovedsak _sak_, og lite annet. Når du neste gang skriver et innlegg hvor du lurer på hvordan du definérer globale variabler i php, så svarer jeg helt uavhengig av hva jeg mener om det du har sagt i denne tråden.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tidligere '!-o-!'

Ja, ikke sant? Man skal ikke fortelle en paranoid person at vedkommende er paranoid. Det er mye bedre at galskapen får forbli ubestridt :-)

Du blir neppe mer paranoid av å høre at du er paranoid, selv om du neppe blir noe mindre heller.

".............................................."

Mange føler ikke alltid hang til å påpeke det åpenbare. Å bruke en åpenbar svakhet mot noen er ikke noen bragd akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hva da? For å fortelle dem at jeg er dypt rystet?

Du forventer kommentar fra ledelsen i DOL om dette med webmastere og bruk av forum - i _tråden_? Var det ikke noe sånt? Og da var mitt tips: Send en mail til rette vedkommende, som garantert ikke sitter og leser disse trådene. Grunnen til at man har en webmaster er jo blant annet for at "de andre" skal slippe å drive med dette.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forventer kommentar fra ledelsen i DOL om dette med webmastere og bruk av forum - i _tråden_? Var det ikke noe sånt? Og da var mitt tips: Send en mail til rette vedkommende, som garantert ikke sitter og leser disse trådene. Grunnen til at man har en webmaster er jo blant annet for at "de andre" skal slippe å drive med dette.

"............................................."

Jeg antar at de ansvarlige på dol vet om denne tråden, om ikke de har lest den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange føler ikke alltid hang til å påpeke det åpenbare. Å bruke en åpenbar svakhet mot noen er ikke noen bragd akkurat.

Ingen har vel snakket om "bragder" her? Forøvrig så tror jeg ikke dette dreier seg om den psykiske diagnosen "paranoia", men om en mer selvhøytidelig hverdagsparanoia.

Forøvrig: Du kunne ikke tenke deg å begynne med de som først bragte begrepet "paranoia" inn i dette, når du først skal fokusere på det?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at de ansvarlige på dol vet om denne tråden, om ikke de har lest den.

Du antar, men hvis du ikke får det du vil ha så nytter det lite å sitte og vente på det, når det ikke er sikkert at noen vet hva du vil ha.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Hvis du blir så "sjokkert" over å høre noen si at du syter at du forventer at webmaster skal gå inn å begynne å sensurerer innlegg, så tror jeg du tar deg selv usannsynlig høytidelig.

Jeg har vel ikke angrepet deg som person, men kommentert paranoiaen og sytingen i det du og andre har skrevet her. Hvis man ikke tåler såpass, så vil man møte ting som "sjokkerer" en i ganske mange sammenhenger. Dette er i all hovedsak _sak_, og lite annet. Når du neste gang skriver et innlegg hvor du lurer på hvordan du definérer globale variabler i php, så svarer jeg helt uavhengig av hva jeg mener om det du har sagt i denne tråden.

"..........................................."

jeg har ikke skrevet noe om at webbis skal gå inn å sensurere noen innlegg. Hvor har du det fra?!

Det jeg mener med at du sjokkerer meg, er at du har gått ned på et lavt nivå i din måte å argumentere og diskutere på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, direktelink til deg? jeg tror nok heller det er på sin plass å kontakte eierne, ikke den webmasteren dette gjelder!

Ja, for h*n sitter sikkert og siler ut alt h*n ikke vil ledelsen skal vite...:-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke skrevet noe om at webbis skal gå inn å sensurere noen innlegg. Hvor har du det fra?!

Det jeg mener med at du sjokkerer meg, er at du har gått ned på et lavt nivå i din måte å argumentere og diskutere på

Tja...det var vel ikke du som sa akkurat det, men du stemte lystig i.

"Det jeg mener med at du sjokkerer meg, er at du har gått ned på et lavt nivå i din måte å argumentere og diskutere på"

Nøyaktig hva? Jeg har jo ikke gjort annet enn å gjenta meg, og å kalle det barnslig når du/dere syter over "klubben som rotter seg sammen mot dere". Hvis ikke det siste er barnslig, så er ingenting barnslig.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_jeg_ tror at du, SDD og Simen er samme person - det er derfor du forsvarer deg så mye.

Så det så.

Simen, SSD og Prozak er ikke samme person nei, de er tre uavhengige individer.

Simen jobber fremdeles som webm. men det er flere webmastere.

Simen har vært her siden oppstarten av dol, han var masse inne på småprat og skravla, og kjente ***Gemini*** (og flere) personlig.

Det var en del doltreff i sin tid, og msnadresser har blitt utvekslet på snikksnakkforum, tidligere småprat, nå Ranglerne.

Ranglerforum ble opprettet da småprat ble stengt, der sitter de som sjefer selv og styrer over ip-adresser(som de sikkert kjenner igjen fra dol)

Sladrehank skal selv ha bank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, direktelink til deg? jeg tror nok heller det er på sin plass å kontakte eierne, ikke den webmasteren dette gjelder!

Webmaster har adresse [email protected]

[email protected] er, logisk nok (ut fra navnet) en "kanal" for klager på andre brukere eller på dol.

[email protected] er til...surprise: Redaksjonen.

Hvis du sender minst én e-post til de to siste, så er sjangsen ganske god for at webmaster ikke klarer å filtrere en av de bort (i sin plan for outing og verdensherredømme).

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen, SSD og Prozak er ikke samme person nei, de er tre uavhengige individer.

Simen jobber fremdeles som webm. men det er flere webmastere.

Simen har vært her siden oppstarten av dol, han var masse inne på småprat og skravla, og kjente ***Gemini*** (og flere) personlig.

Det var en del doltreff i sin tid, og msnadresser har blitt utvekslet på snikksnakkforum, tidligere småprat, nå Ranglerne.

Ranglerforum ble opprettet da småprat ble stengt, der sitter de som sjefer selv og styrer over ip-adresser(som de sikkert kjenner igjen fra dol)

Sladrehank skal selv ha bank!

"Simen jobber fremdeles som webm. men det er flere webmastere"

Uhm...skrev ikke simen at han sluttet i 2000...?

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidligere '!-o-!'

Ingen har vel snakket om "bragder" her? Forøvrig så tror jeg ikke dette dreier seg om den psykiske diagnosen "paranoia", men om en mer selvhøytidelig hverdagsparanoia.

Forøvrig: Du kunne ikke tenke deg å begynne med de som først bragte begrepet "paranoia" inn i dette, når du først skal fokusere på det?

"............................................"

Næsj. I dag ble det deg. :-)

Hvor grensen går mellom hverdagsparanoia og virkelig paranoia er ikke godt å vite alltid. Problemet kan være stort nok for den det gjelder uansett. Det er da ikke akkurat *vanlig* å hisse seg opp over hvem som er hvem på et forum på internett, eller hva? (Og nei, jeg har ikke orket lese hele tråden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...