Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Jeg blåser i hvem av dem som er webmaster. Men jeg skjønner nå at han deltar i diskusjonene her inne. Han/hun kan være deg, meg, flisa, favn, sør, sdd, eller gud vet hvem. Saken er at webmaster har lov til å delta i diskusjonen under et eller annet nick, og det hadde jeg ærlig talt ikke trodd.

Kanskje sitter han/hun og krangler med noen av oss?

Det blir for dumt.

Men det gjør vel ikke noe det? SKjønner ikke hvorfor dette blir blåst opp til å bli et stort problem!

Så lenge webmaster har taushetsplikt er det da ingen som sitter og diskuterer sensitive opplysninger om mange nick på msn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

"Men hvilke ubehagelige utslag gjør det da? Det er jo ikke noe fengsel det her - Selv om jeg vet hvilket nick webmaster bruker - så forholder jeg meg til nicet som et hvilket som helst annet nick -og til webmaster når det er påkrevd. - om jeg tilfeldigvis vet hvem webmaster "omgåes" her inne - så driter jeg i det om det var noe om dem jeg måtte ta opp med webmaster". - flisa

Hva har egentlig Webmaster taushetsplikt ang. da? Det han får vite her eller det at h*n faktisk er Webmaster? Kan ikke skjønne hvorfor Webmaster skal fortelle enkelte brukere at h*n faktisk er det.

Taushetsplikten gjelder forhold man får kjennskap til i egenskap av webmasterfunksjonen. Det viktigste eksemplet er selvfølgelig forhold av mer personlig art om enkeltbrukere, enten fordi de skriver om det i innlegg her på dol eller de kontakter oss på mail.

Vi har ikke taushetsplikt om det forhold at vi jobber for doktoronline med overvåkning av forum. At vi er tilbakeholdne med å opplyse det har sammenheng med forhold som Simen (tidligere ansatt som webmaster) har redegjort for i en annen kommentar i denne tråden.

At andre brukere av doktoronline har kjennskap til hva en som også jobber som webmaster har postet i forum som privatperson (deriblant også hvilket nick personen evt. benytter) kan forekomme av den enkle årsak at også en som jobber som webmaster har en privat omgangskrets hvorav noen kanskje kjenner til eller benytter seg av doktoronline. I tillegg har det med jevne mellomrom vært spennende for enkelte å spre rykter og spekulasjoner vedr. hvem som utøver webmasterfunksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Det nytter ikke hva dere sier, tror jeg. Jeg tror ikke disse syterne vet selv hva slags "avklaring" de er ute etter engang.

"............................................"

Gjør et lite forsøk allikevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter vi slike diskusjoner kritiseres vi for det, da kalles det "sensur". Dersom vi ikke sletter, blir også gjerne det kritisert.

Denne gangen har vi valgt å ikke slette noe, fordi vi ønsker at de som har fremsatt påstander skal dokumentere sine påstander. Såvidt redaksjonen kjenner har til de påståtte forhold ikke funnet sted.

Vi anser beskyldninger om brudd på taushetsplikt for å være av alvorlig karakter.

Unnskyld meg men har jeg framsatt rykter om at webmaster ikke holder taushetsplikten sin?

Jeg fant dette innlegget her på dol i morrest og fikk en støkk i meg for om dette kan være sant.

Jeg har spurt flere ganger i dag om det kan avkreftes men det har enda ikke skjedd.

Det som har skjedd er at prozak har opptrådt stygt her mot enkelte dolere.

Glimtipper slengte litt dritt også men ga seg raskt noe prozak ikke greier.

Jeg har fått 10 svar fra prozak med 2-3 minutters mellomrom med reinspikka tøv og han har farsken ikke vett til å gi seg heller.

Prøver så godt det lar seg gjøre å ignorere hans svar til meg nå.

Denne saken har fått en uhyggelig vending og har ødelagt den gode kommunikajonen som har vært på dol i det siste.

Det er bittert og vondt det som skjer her nå og jeg håper på en rask oppklaring og en fin førjulstid på dol.

Har tenkt å takke for meg flere ganger i høst/vinter men dol er avhengighets skapende å jeg henger nå her enda noe jeg håper jeg gjør etter dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nei nå har dette forumet mistet all seriøsitet.

Jeg har også brukt 3 forskjellige nick i denne tråden, men jeg blir ikke outet. KKK, Ikke noe morro og frøken detektiv.

Dette forumet er ikke seriøst lenger, og har nok aldri vært det. Du er ikke konsekvent. Og når jeg tillegg blir gjort oppmerksom på at webmaster kan være hvem som helst og skrive hva som helst til andre brukere her og oute akkurat de det passer dem, blir hele greia for latterlig.

Jeg trodde webmaster hadde en viss seriøsitet, men nå skjønner jeg at jeg kan ha diskutert litt av hvert med dere.

Dette faller vel på sin egen urimelighet? Det kan neppe være redaksjonens ansvar primært å sørge for at du følger de retningslinjer vi har angitt for bruk av forum.

Ønsker noen å være destruktive i sin bruk av dol, så finnes det uendelige muligheter for dette. Vi kan kun forsøke å demme opp for det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Unnskyld meg men har jeg framsatt rykter om at webmaster ikke holder taushetsplikten sin?

Jeg fant dette innlegget her på dol i morrest og fikk en støkk i meg for om dette kan være sant.

Jeg har spurt flere ganger i dag om det kan avkreftes men det har enda ikke skjedd.

Det som har skjedd er at prozak har opptrådt stygt her mot enkelte dolere.

Glimtipper slengte litt dritt også men ga seg raskt noe prozak ikke greier.

Jeg har fått 10 svar fra prozak med 2-3 minutters mellomrom med reinspikka tøv og han har farsken ikke vett til å gi seg heller.

Prøver så godt det lar seg gjøre å ignorere hans svar til meg nå.

Denne saken har fått en uhyggelig vending og har ødelagt den gode kommunikajonen som har vært på dol i det siste.

Det er bittert og vondt det som skjer her nå og jeg håper på en rask oppklaring og en fin førjulstid på dol.

Har tenkt å takke for meg flere ganger i høst/vinter men dol er avhengighets skapende å jeg henger nå her enda noe jeg håper jeg gjør etter dette også.

Før klokken ni i dag morges ble følgende kommentar postet: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2888524

Slik vi ser det innebar det nettopp en avkrefting av de påstandene som har blitt fremsatt i denne tråden og som du og andre har reagert på.

I tillegg har vi i andre kommentarer bedt de som har fremsatt påstandene om å dokumentere de nærmere på mail til oss, og vi har sålangt ikke mottatt en eneste mail med forsøk på nærmere presisering/dokumentasjon av påstandene.

På hvilken annen måte hadde vi kunnet avsanne disse ryktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nei nå har dette forumet mistet all seriøsitet.

Jeg har også brukt 3 forskjellige nick i denne tråden, men jeg blir ikke outet. KKK, Ikke noe morro og frøken detektiv.

Dette forumet er ikke seriøst lenger, og har nok aldri vært det. Du er ikke konsekvent. Og når jeg tillegg blir gjort oppmerksom på at webmaster kan være hvem som helst og skrive hva som helst til andre brukere her og oute akkurat de det passer dem, blir hele greia for latterlig.

Jeg trodde webmaster hadde en viss seriøsitet, men nå skjønner jeg at jeg kan ha diskutert litt av hvert med dere.

Dette sier vel mest om deg!

Webmaster kan jo bare kjenne igjen folk på skrivestil, da de ikke har tilgang på ip-adresse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Gjør et lite forsøk allikevel:-)

? "Gjør et lite forsøk allikevel:-)"

Syterne?? Vi er usikre og så svarer du en som kaller oss sytere med "gjør et lite forsøk likevel" Etterfulgt med smilefjes. Skjønner du ikke at dette har skapt sterke reaksjoner og folk vil bli tatt alvorlig? jaja, jeg tenker mitt nå. Mer enn det jeg gjorde isted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Webmaster ditt ordentlige navn da??

Eller prøver du å fortelle meg at alt jeg har hørt om deg ikke er sant?? Og at dette bildet

http://www.catholic-church.org/syrdeaf/webmaster.jpg

er falskt??

*hyyl*

Steike. Du er SÅ død!

Du har nå ødelagt 8 år med planlegging, og verdensherredømmet er lengre unna enn noensinne!

:-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Steike. Du er SÅ død!

Du har nå ødelagt 8 år med planlegging, og verdensherredømmet er lengre unna enn noensinne!

:-)

".........................................."

*Springe inn i tilfluktsrommet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg forstår på tråden har ikke webmaster taushetsplikt om sin rolle som webmaster.

Nei, jeg misforsto :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...