Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Før klokken ni i dag morges ble følgende kommentar postet: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2888524

Slik vi ser det innebar det nettopp en avkrefting av de påstandene som har blitt fremsatt i denne tråden og som du og andre har reagert på.

I tillegg har vi i andre kommentarer bedt de som har fremsatt påstandene om å dokumentere de nærmere på mail til oss, og vi har sålangt ikke mottatt en eneste mail med forsøk på nærmere presisering/dokumentasjon av påstandene.

På hvilken annen måte hadde vi kunnet avsanne disse ryktene?

Den forklaringen dere kom med nå sist liker jeg bedre enn den første.

Takker for bedre svar denne gang der jeg ble litt beroliget.

Jeg kommer nok til å spare mine mest sensitive spørsmål og heller stille dem til noen andre.

Det at dere ikke sier noe annet enn en smilekommentar til prozak på hans kommentar om sytere forstår jeg ikke men det får så bare være, det vitner litt om den/de som har denne jobben bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Det er bra at ansiktsuttrykk ikke vises på msn. Jeg tror ikke noen levende person ville ha et nøytralt ansikt hvis mitt underliv ble diskutert. Derfor lurer jeg på hva har blitt sagt over en øl eller to, for ikke å snakke om når de har blitt flere.

Jeg vet ikke, men jeg tviler på om jeg har et _helt_ nøytralt ansiktsuttrykk når jeg diskuterer en kvinnes underliv i detalj...:-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Du glemte: Vikarierende moralske holdepunkter, og fristes lett til å røpe sensitiv informasjon om forumbrukere over et glass rødvin eller to.

"............................................"

Jeg glemte det nok fordi jeg ikke drikker rødvin, men øl! =D

Takk for at du minnet meg på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Du får velge hva du vil kalles, da: Syter eller paranoid.

"..........................................."

Hvis vedkommende er en smule paranoid, så er det uansett ikke noe morsomt for vedkommende.

Jeg begynner å roe meg nå. Har selv trodd mye rart i dag;) Ikke rart egentlig, når webmaster selv sier at de diskuterer på dol under andre nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forklaringen dere kom med nå sist liker jeg bedre enn den første.

Takker for bedre svar denne gang der jeg ble litt beroliget.

Jeg kommer nok til å spare mine mest sensitive spørsmål og heller stille dem til noen andre.

Det at dere ikke sier noe annet enn en smilekommentar til prozak på hans kommentar om sytere forstår jeg ikke men det får så bare være, det vitner litt om den/de som har denne jobben bare.

"Det at dere ikke sier noe annet enn en smilekommentar til prozak på hans kommentar om sytere forstår jeg ikke men det får så bare være, det vitner litt om den/de som har denne jobben bare."

Herregud...hvor gammel er du? Du har jo ikke nok mellom ørene til å klare å komme med annet enn barnsligheter selv, og så presterer du å syte (syting, igjen) over at "å han er så stygg mot meg...slett ham...kast han ut...bu-huh).

*Rister på hodet*

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Du legger opp "feller", og så måler du "seriøsiteten" ut i fra reaksjonen? Nå må du gi deg, da.

"............................................"

Det var ikke en planlagt felle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vedkommende er en smule paranoid, så er det uansett ikke noe morsomt for vedkommende.

Jeg begynner å roe meg nå. Har selv trodd mye rart i dag;) Ikke rart egentlig, når webmaster selv sier at de diskuterer på dol under andre nick.

Selvfølgelig ikke. Men vedkommende er så barnslig at det er umulig å opptre seriøst/voksent overfor ham/henne. Paranoid Delusion er en alvorlig lidelse, selvfølgelig.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det nok fordi jeg ikke drikker rødvin, men øl! =D

Takk for at du minnet meg på det!

Er det nå jeg skal hente fram bildet hvor du henter neste øl fra kjøleskapet?

;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Men M.A.! Nå har du jo outet den andre hemmeligheten også jo!

*dobbelt-iik*!!

;-P

*latterkrampe*

Nå må jeg snart få svar på søknaden ang webmaster-jobben

*drikke opp siste rest av øla*

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det nok fordi jeg ikke drikker rødvin, men øl! =D

Takk for at du minnet meg på det!

Øl, rødvin, ildvann...mer eller mindre samme effekt :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en interessant teori. Sør=mr.Kahn fordi begge forsvant samtidig, og flisa vet hvem webbis er... hehehe

Hvem blondinene er tror jeg ikke jeg skal si så mye om *S*

hehe

"Det var en interessant teori. Sør=mr.Kahn fordi begge forsvant samtidig, og flisa vet hvem webbis er... hehehe"

Nja...jeg tror sør har vært innom her et par ganger i ettertid. Men han har ikke innvolvert seg i noen diskusjon i særlig grad.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Dette sier vel mest om deg!

Webmaster kan jo bare kjenne igjen folk på skrivestil, da de ikke har tilgang på ip-adresse..

Ja, jeg er et troll i dag;)

Man kan tro at man kjenner igjen noen på skrivestil, akkurat som jeg gjorde i dag.

Men man kan ikke vite.

Men nå skal jeg ut å handle julepresanger. Kan ikke sitte her. Blir helt tullerusk i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg. Jeg har nemlig hørt om dette på msn ;)

Ah, bra. Alle vet jo at msn, og spesiellt ting man hører at andre har hørt på msn, er en kilde til pålitelig og korrekt informasjon helt på høyde med Se&Hør :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og har jeg noen steder nevnt noe om det? Du limte selv inn akkurat det jeg ikke likte med den saken her, så hva beskylder du _meg_ for konspirasjonsteorier for??

Jeg har gitt meg på denne etterhvert gjespende kjedelige tråden for lenge siden, hender bare at jeg må svare på "sjekk svar" iblant når det dukker opp folk som trenger en forklaring.

Nei, jeg sa ikke at du gjorde det. Jeg snakket om saken generellt.

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hvorfor brukte du flere nick da?

"........................................."

Fordi jeg trodde jeg satt med svaret ha ha ha.

Og så ville jeg ikke drite meg ut, hvis jeg tok feil.

Men så fant jeg ut at det var like greit å drite seg ut alikevel;) Men nåååå slår jeg av altså. Nå skal jeg handle julepresanger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...