Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

"unnskyldt meg, men du har tre ganger nå skrevet ting som ikke stemmer, ting som jeg liksom skulle ha skrevet."

Jeg har muligens brukt du/dere om enkelte ting ikke du har sagt - det beklager jeg. Men inntrykket er at du har støttet alle disse tingene.

Du har derimot kommet med en påstand du ikke vil og ikke kan dokumentere, eller så mye som vise til en eneste indikasjon på.

"..........................................."

"Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge. "

- Kosses

Her er påstanden min!

Forresten så har jeg hele tiden skrevet at jeg ikke har mistenkt at webbis har drevet baksnakking av oss, og det har jeg mange mange ganger skrevet til deg.

Nå avslutter jeg samtalen med deg. Du får sende inn så mange innlegg du vil. Du har mistet min seriøsitet, noe jeg aldri hadde trodd skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Jeg gikk vel ikke inn for å være så gravseriøs i akkurat dette siste svaret heller, men at du er en liten sutrekopp har du bevist så altfor godt i dag.

En liten sutrekopp som underholder seg selv med å prøve hisse opp gemyttene til andre brukere ;)))

Vel, noen spiser, noen gjør kinky ting, noen drikker og noen doler! ;)

(den var useriøs den også ja!)

"Du hadde et snev av seriøsitet i den første tråden din, selv om innholdet ikke var annet enn ting du hadde diktet opp for å få oppmerksomhet. Men nå har du mistet siste rest med den anklagen der. Jeg konkluderer med at, iom. at du ikke engang kan peke på noe som antyder det du påstår, så er det kun nok et forsøk på å få oppmerksomhet."

Jeg tror denne tråden har bekreftet mange av mine påstander, og jeg er selvfølgelig ute etter oppmerksomhet i denne saken. Jeg vil ha andres synspunkter i det som skjer, fordi jeg synes det er betenkelig.

Men det er en annen som stjeler mest oppmerksomhet i denne tråden, som i så mange andre tråder. ;)

"men at du er en liten sutrekopp har du bevist så altfor godt i dag."

Hey - du kan si mye rart om meg, det er klart. Det som imidlertid blir for dumt, er å prøve å vri det til at det er _jeg_ som er sutrete, når stort sett alt jeg har gjort har vært å kommentere at du og andre sutrer og oppfører dere paranoid. Du bør prøve å finne på noe mer reellt om du skal slenge dritt, synes jeg.

"Jeg tror denne tråden har bekreftet mange av mine påstander, og jeg er selvfølgelig ute etter oppmerksomhet i denne saken."

...men likevel klarer du ikke å vise til hva som bekrefter den barnslige påstanden om at jeg kjenner webmasterne her, og er "godvenn" med dem. Jeg lurer på hva som skal til for at du får noe "bekreftet" heh-heh.

"Jeg vil ha andres synspunkter i det som skjer, fordi jeg synes det er betenkelig."

Mitt nøytrale og saklige synspunkt kom jeg med tidlig i tråden, før sytingen startet.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge. "

- Kosses

""Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge. "

- Kosses"

Sorry, den er ikke godkjent. Her henviser du bare til en annen like barnslig og oppdiktet påstand.

Vennligst prøv med noe bedre, eller la være å påtå tull.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge. "

- Kosses

Her er påstanden min!

Forresten så har jeg hele tiden skrevet at jeg ikke har mistenkt at webbis har drevet baksnakking av oss, og det har jeg mange mange ganger skrevet til deg.

Nå avslutter jeg samtalen med deg. Du får sende inn så mange innlegg du vil. Du har mistet min seriøsitet, noe jeg aldri hadde trodd skulle skje.

"Nå avslutter jeg samtalen med deg. Du får sende inn så mange innlegg du vil. Du har mistet min seriøsitet, noe jeg aldri hadde trodd skulle skje."

LOL! Du kommer med oppdiktede påstander om meg, som du ikke kan/vil dokumentere. Seriøsiteten har ikke vært her siden det, og det er nok en god idé å slutte av ja.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

""Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge. "

- Kosses"

Sorry, den er ikke godkjent. Her henviser du bare til en annen like barnslig og oppdiktet påstand.

Vennligst prøv med noe bedre, eller la være å påtå tull.

"............................................"

i svaret ditt kom først bare smilefjes. Og så etterfulgte du med noen linjer med babbel.

Søren nå fikk du meg til å svare igjen. Nå er det nok

punktum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sendt til deg en annen plass, spørsmålet du fikk. Eller antakelsen som du ikke svarte på, men skrev rundt grøten på

"Eller antakelsen som du ikke svarte på, men skrev rundt grøten på"

Så dette er altså din logikk:

Hvis noen kommer med en påstand om at noen har pult ei geit på karl johan, og vedkommende ikke gidder å svare på det (av åpenbare grunner - man trenger ikke kommentere renspikket tøv) - så betyr det at det er sant? *ler* Ha en god kveld, du :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i svaret ditt kom først bare smilefjes. Og så etterfulgte du med noen linjer med babbel.

Søren nå fikk du meg til å svare igjen. Nå er det nok

punktum

Ja, sett punktum du :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sikkert ikke anonym for alle

Joda, det er ikke helt det samme. Men sammliknbart er det.

Men, for å komme til sakens kjerne: Har noen her, noen gang, fått sensitive opplysninger spredt av webmaster i privat regi? Altså, i løpet av de ti årene (eller noe sånt) DOL har eksistert?

Og da snakker jeg ikke om den tråden som ble startet av vedkommende som gjentok flere ganger at h*n hadde det fra "pålitelige" kilder, var veldig "pålitelig" selv o.s.v. (De "pålitelige" kildene var de samme som var så "pålitelige" at de fortalte videre konfidensiell informasjon.)

"............................................."

Vi får da virkelig håpe at det aldri har skjedd, eller kommer til å skje. Men at bekymringen er til stede synes jeg er naturlig.

Sannsynligheten for at webmaster skal gidde å lese gjennom alle innlegg er bortimot null, men i enkelte tilfeller har det vist seg stor nysgjerrighet over hvem som står bak forskjellige nick. Da spesielt av de som regnes for å være "klanen" her inne.

Har selv mine tvil om at webbis ikke overholder tausehetsplikten sin, men skjønner bekymringene, og synes ikke de som bekymrer seg er hverken paranoide eller barnslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sikkert ikke anonym for alle

De kan se det hvis de går inn i systemet. Men de sitter ikke med noen oversikt når de går gjennom forumene. Du kan selvfølgelig nå rope "nei nei nei!" og krangle så mye du vil, men slik er det nå engang.

"............................................."

Skal ikke rope nei nei nei til det, synes bare det da var litt merkelig at webbis i denne tråden, og andre, outer brukere og ber dem holde seg til et nick i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sikkert ikke anonym for alle

"Tipper du ville følt deg litt ille til mote om du skulle være så uheldig å ha et personlig problem du gikk til psykologen med, og i ettertid fant ut at psykologen din var god venn med f eks noen av dine kolleger."

Det ville sikkert jeg også, uten at jeg har opplev noe slikt. Men jeg ville ikke forlangt at psykologen skulle slutte å ha kontakt med disse av den grunn. Folk kjenner hverandre, både i og utenfor arbeidssammenheng - slik er livet.

"..........................................."

Da skjønner du kanskje at folk er oprørt og bekymret.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at de f.eks kan ta seg en pils eller 7 (hvem har ikke det?) og begynne å bli løsmunnet (webmaster)

Ville du likt å gå til legen, om han plutselig giftet seg med venninna di?

Jeg hadde ikke hatt noe problem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du ville følt deg litt ille til mote om du skulle være så uheldig å ha et personlig problem du gikk til psykologen med, og i ettertid fant ut at psykologen din var god venn med f eks noen av dine kolleger.

Joda, har hørt om taushetsplikt, men ville du stolt 100 % på den i en slik situasjon?

Jeg hadde stolt på psykologen min, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men at du er en liten sutrekopp har du bevist så altfor godt i dag."

Hey - du kan si mye rart om meg, det er klart. Det som imidlertid blir for dumt, er å prøve å vri det til at det er _jeg_ som er sutrete, når stort sett alt jeg har gjort har vært å kommentere at du og andre sutrer og oppfører dere paranoid. Du bør prøve å finne på noe mer reellt om du skal slenge dritt, synes jeg.

"Jeg tror denne tråden har bekreftet mange av mine påstander, og jeg er selvfølgelig ute etter oppmerksomhet i denne saken."

...men likevel klarer du ikke å vise til hva som bekrefter den barnslige påstanden om at jeg kjenner webmasterne her, og er "godvenn" med dem. Jeg lurer på hva som skal til for at du får noe "bekreftet" heh-heh.

"Jeg vil ha andres synspunkter i det som skjer, fordi jeg synes det er betenkelig."

Mitt nøytrale og saklige synspunkt kom jeg med tidlig i tråden, før sytingen startet.

"............................................"

Ok, du fikk siste ordet der!

Jeg resignerer, jeg har uansett fått sagt det som skal sies åpent her i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Det er mange av oss som vet hva taushetsplikt er. Kanskje derfor vi er nervøse.

Det vil alltid finnes en risiko for brudd på taushetsplikt, akkurat som det alltid finnes risiko for brudd på andre retningslinjer og lovregler. Dessverre.

Vi har dog fortsatt ikke mottatt noen form for dokumentasjon eller presiseringer av de påstander om taushetspliktbrudd som er blitt fremsatt her.

Som kjent er det umulig å bevise at noe IKKE finnes, slik at grunnløse påstander kan være vanskelig å tilbakevise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja kanskje det, jeg jobber jo med barn så det passer egentlig litt. men nei hadde jeg vært det hadde jeg kastet ut prozak for lengst og kanskje slengt etter Glimtipper etterhvert.

Jaha?

Jeg har ikke hatt noe i mot deg personlig, midia. Men akkurat nå begynner det å holde hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Ok, du fikk siste ordet der!

Jeg resignerer, jeg har uansett fått sagt det som skal sies åpent her i denne tråden.

Håper redaksjonen i morgen har mottatt fra deg dokumentasjon eller presisering av de påstander du har fremsatt i forum i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du fikk siste ordet der!

Jeg resignerer, jeg har uansett fått sagt det som skal sies åpent her i denne tråden.

Det har du nok, om det inkluderer grunnløse og oppdiktede påstander du ikke har noe backup for. Så på det området har du vært flink :-)

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud fader i himmelen, for en tråd dette ble! Skulle likt å se ansiktet ditt når du logger deg på neste gang og sjekker "svar til meg", hehe!

Det er nesten utrolig at en tråd kan bli så lang uten at Sør, MrKahn, Grip og Morsk er online.

Det er nesten like utrolig at det finnes så mange paranoide mennesker på dol.

Enda mer utrolig enn det igjen er det at mange, på ramme alvor, tror jeg, Prozak og blondie-jentene deler på å være webbis, og at vi beskytter hverandre, samt at vi også hadde en finger med spillet da Olof Palme ble myrdet, og at vi står bak bermudatriangelet.

Godt ingen har spurt oss om Jimmy Hoffa - ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha?

Jeg har ikke hatt noe i mot deg personlig, midia. Men akkurat nå begynner det å holde hardt.

"Men akkurat nå begynner det å holde hardt."

La nå en stakkars ustabil lystløgner få ha "virkeligheten" sin i fred :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Selvfølgelig ikke. Men vedkommende er så barnslig at det er umulig å opptre seriøst/voksent overfor ham/henne. Paranoid Delusion er en alvorlig lidelse, selvfølgelig.

"............................................"

Nei, vedkommende er ikke barnslig. Men hun har gjort seg noen tanker og blitt usikker, og jeg har sikkert bidratt til å forverre det.

Man blir litt tullerusk i hodet, når webmaster sier at han/hun svarer under andre nick her inne. Jeg har selv hatt et par anonyme innlegg her inne de siste par ukene og plutselig lurte jeg på om jeg hadde fått svar fra webmaster i et av dem. Jeg skjønner plutselig at det kan være mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...