Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Håper redaksjonen i morgen har mottatt fra deg dokumentasjon eller presisering av de påstander du har fremsatt i forum i dag.

Heh-heh. Nånei, webmaster (som jeg, uten å vite det selv, tydeligvis kjenner personlig) - ikke hold pusten mens du/dere venter på noe saklig fra den kanten :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Det er nesten utrolig at en tråd kan bli så lang uten at Sør, MrKahn, Grip og Morsk er online.

Det er nesten like utrolig at det finnes så mange paranoide mennesker på dol.

Enda mer utrolig enn det igjen er det at mange, på ramme alvor, tror jeg, Prozak og blondie-jentene deler på å være webbis, og at vi beskytter hverandre, samt at vi også hadde en finger med spillet da Olof Palme ble myrdet, og at vi står bak bermudatriangelet.

Godt ingen har spurt oss om Jimmy Hoffa - ennå.

"Godt ingen har spurt oss om Jimmy Hoffa - ennå."

Forsiktig nå - det er åpenbart ingen grenser for hva disse turbohjernene klarer å dikte opp :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten utrolig at en tråd kan bli så lang uten at Sør, MrKahn, Grip og Morsk er online.

Det er nesten like utrolig at det finnes så mange paranoide mennesker på dol.

Enda mer utrolig enn det igjen er det at mange, på ramme alvor, tror jeg, Prozak og blondie-jentene deler på å være webbis, og at vi beskytter hverandre, samt at vi også hadde en finger med spillet da Olof Palme ble myrdet, og at vi står bak bermudatriangelet.

Godt ingen har spurt oss om Jimmy Hoffa - ennå.

Jeg har fra sikre kilder jeg at du medvirket til drapet av Jimmy Hoffa :o)

Gud hjelpe meg for en tråd, jeg er glad jeg ikke har vært hjemme så jeg har involvert meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt ingen har spurt oss om Jimmy Hoffa - ennå."

Forsiktig nå - det er åpenbart ingen grenser for hva disse turbohjernene klarer å dikte opp :-)

"............................................."

Jeg tror det er en del brukere som det siste året har fått en overdose Dan Brown, og sliter med å skille virkelighet og fantasi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Å nei, du - jeg glemte ikke dem. Jeg bare unnlot å nevne det - for å forsøke å tviholde på en siste rest av informasjon jeg kan bruke mot DEG!!!

:-)

"............................................."

Men det var jo jeg som hadde hemoroidene da.

Jeg har jo allerede innrømmet det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha?

Jeg har ikke hatt noe i mot deg personlig, midia. Men akkurat nå begynner det å holde hardt.

Å? jeg er berettiget til å komme med motsvar når noen tyr til personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vedkommende er ikke barnslig. Men hun har gjort seg noen tanker og blitt usikker, og jeg har sikkert bidratt til å forverre det.

Man blir litt tullerusk i hodet, når webmaster sier at han/hun svarer under andre nick her inne. Jeg har selv hatt et par anonyme innlegg her inne de siste par ukene og plutselig lurte jeg på om jeg hadde fått svar fra webmaster i et av dem. Jeg skjønner plutselig at det kan være mulig.

"Nei, vedkommende er ikke barnslig. Men hun har gjort seg noen tanker og blitt usikker, og jeg har sikkert bidratt til å forverre det."

Nei, det er vel ikke barnslig å komme med beskyldninger om at både jeg og andre kjenner webmasterne her personlig, og samarbeider med dem, og ignorere ethvert spørsmål om hvor i all verden de har det fra...

Jeg synes jeg ser han/henne sitte på stolen og knipe sammen både hender, føtter og øyne, mens h*n messer "Jeg VET det er sånn...jeg VET...jeg VET!"

*Rister på hodet*

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fra sikre kilder jeg at du medvirket til drapet av Jimmy Hoffa :o)

Gud hjelpe meg for en tråd, jeg er glad jeg ikke har vært hjemme så jeg har involvert meg :o)

Jeg er veldig glad jeg ikke er webbis og må lese igjennom hele greia.

Jeg var oppdatert noen timer i dag tidlig, men i løpet av 5-6 timer i ettermiddag doblet den da sinnssyke tråden lengde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en del brukere som det siste året har fått en overdose Dan Brown, og sliter med å skille virkelighet og fantasi. :)

Ikke umulig, nei :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo jeg som hadde hemoroidene da.

Jeg har jo allerede innrømmet det;)

DE hemoriodene, ja. Men jeg har noen andre i bakhånd :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt ingen har spurt oss om Jimmy Hoffa - ennå."

Forsiktig nå - det er åpenbart ingen grenser for hva disse turbohjernene klarer å dikte opp :-)

"............................................."

Du sto bak drapet på John Lennon, jeg vet det helt sikkert. Noen har hvisket meg det i øret ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Selvsagt. Sleng med noen poser chips også, så skal jeg frede deg for et halvt års tid. Du skal få trolle til krampa tar deg! ;-)

Det er en avtale!

Hurra - hurra - hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får da virkelig håpe at det aldri har skjedd, eller kommer til å skje. Men at bekymringen er til stede synes jeg er naturlig.

Sannsynligheten for at webmaster skal gidde å lese gjennom alle innlegg er bortimot null, men i enkelte tilfeller har det vist seg stor nysgjerrighet over hvem som står bak forskjellige nick. Da spesielt av de som regnes for å være "klanen" her inne.

Har selv mine tvil om at webbis ikke overholder tausehetsplikten sin, men skjønner bekymringene, og synes ikke de som bekymrer seg er hverken paranoide eller barnslige.

Men hvis det aldri har skjedd i løpet av 10 år - da blir det ganske fjollete å 1:Lage en stor sak ut av det, og 2:Begynne å beskylde forskjellige folk for å kjenne dem personlig, stå i "ledtog" med dem etc.

Og så har det vel også noe med hvordan evt. bekymringer blir lagt frem.

"................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

"Nei, vedkommende er ikke barnslig. Men hun har gjort seg noen tanker og blitt usikker, og jeg har sikkert bidratt til å forverre det."

Nei, det er vel ikke barnslig å komme med beskyldninger om at både jeg og andre kjenner webmasterne her personlig, og samarbeider med dem, og ignorere ethvert spørsmål om hvor i all verden de har det fra...

Jeg synes jeg ser han/henne sitte på stolen og knipe sammen både hender, føtter og øyne, mens h*n messer "Jeg VET det er sånn...jeg VET...jeg VET!"

*Rister på hodet*

".........................................."

*LOL*

Jammen,webmaster kan jo være hvem som helst nå. Han kan være deg, sdd (het kandidat :o)) eller meg for den saks skyld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sto bak drapet på John Lennon, jeg vet det helt sikkert. Noen har hvisket meg det i øret ;o)

Men det nekter jeg ikke for. Jeg hatet den hippie-jævelen :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE hemoriodene, ja. Men jeg har noen andre i bakhånd :-)

"............................................."

Det skrives ikke bakhånd, Prozak, uansett hvor du måtte plassere dine ekstremiteter! ;-) Det heter rett og slett bare "baken"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Jammen,webmaster kan jo være hvem som helst nå. Han kan være deg, sdd (het kandidat :o)) eller meg for den saks skyld;)

"Jammen,webmaster kan jo være hvem som helst nå. Han kan være deg, sdd (het kandidat :o)) eller meg for den saks skyld;)"

Man kan utvilsomt utelukke de av oss som gidder å delta i slike tråder som dette :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad jeg ikke er webbis og må lese igjennom hele greia.

Jeg var oppdatert noen timer i dag tidlig, men i løpet av 5-6 timer i ettermiddag doblet den da sinnssyke tråden lengde. :)

Det er jeg også glad for selv om jeg har klart å lese gjennom hele tråden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skrives ikke bakhånd, Prozak, uansett hvor du måtte plassere dine ekstremiteter! ;-) Det heter rett og slett bare "baken"!

"Det skrives ikke bakhånd, Prozak, uansett hvor du måtte plassere dine ekstremiteter! ;-) Det heter rett og slett bare "baken"!"

Det er vel ikke noen direkte motsetning mellom en hånd og en bak? :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...