Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Gjest Moderator

? "Gjør et lite forsøk allikevel:-)"

Syterne?? Vi er usikre og så svarer du en som kaller oss sytere med "gjør et lite forsøk likevel" Etterfulgt med smilefjes. Skjønner du ikke at dette har skapt sterke reaksjoner og folk vil bli tatt alvorlig? jaja, jeg tenker mitt nå. Mer enn det jeg gjorde isted

Det ble postet en kommentar fra vår side før kl ni i dag morges, og vi har litt vanskelig med å forstå at det i denne tråden allikevel gang på gang ble etterlyst svar fra redaksjonens side.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2888524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier vel mest om deg!

Webmaster kan jo bare kjenne igjen folk på skrivestil, da de ikke har tilgang på ip-adresse..

Det er mailadressen som er brukernavnet vårt når vi logger på. Bare nevner det.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har dette forumet mistet all seriøsitet.

Jeg har også brukt 3 forskjellige nick i denne tråden, men jeg blir ikke outet. KKK, Ikke noe morro og frøken detektiv.

Dette forumet er ikke seriøst lenger, og har nok aldri vært det. Du er ikke konsekvent. Og når jeg tillegg blir gjort oppmerksom på at webmaster kan være hvem som helst og skrive hva som helst til andre brukere her og oute akkurat de det passer dem, blir hele greia for latterlig.

Jeg trodde webmaster hadde en viss seriøsitet, men nå skjønner jeg at jeg kan ha diskutert litt av hvert med dere.

Du legger opp "feller", og så måler du "seriøsiteten" ut i fra reaksjonen? Nå må du gi deg, da.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mailadressen som er brukernavnet vårt når vi logger på. Bare nevner det.

;)

"Det er mailadressen som er brukernavnet vårt når vi logger på. Bare nevner det."

Men det vises ikke i innleggene.

Forøvrig kan du også bruke det registrerte nicket til å logge på med. Det gjør jeg - jeg husker knappt hvilken e-post adr. jeg har registrert meg med her.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte hemoroidene!

Å nei, du - jeg glemte ikke dem. Jeg bare unnlot å nevne det - for å forsøke å tviholde på en siste rest av informasjon jeg kan bruke mot DEG!!!

:-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

? "Gjør et lite forsøk allikevel:-)"

Syterne?? Vi er usikre og så svarer du en som kaller oss sytere med "gjør et lite forsøk likevel" Etterfulgt med smilefjes. Skjønner du ikke at dette har skapt sterke reaksjoner og folk vil bli tatt alvorlig? jaja, jeg tenker mitt nå. Mer enn det jeg gjorde isted

Oij det så ikke jeg før nå.

Det var ikke helt pent nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det men jeg ble skremt for jeg har skrevet mye som enkelte dolere ikke skal vite.

Slapp av. Jeg outer kun sensitive opplysninger mot hard valuta.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oij det så ikke jeg før nå.

Det var ikke helt pent nei.

Du får velge hva du vil kalles, da: Syter eller paranoid.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det er mailadressen som er brukernavnet vårt når vi logger på. Bare nevner det.

;)

I tillegg til det Prozak skriver, -mange som har flere mailadresser som man kan registrere seg på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en bragd, Prozak. *ler*

Hvordan greide du det? hehe

Jeg tror det var KKK, i "fellen" hun forsøkte å legge for webmaster, som beskylte meg for å være Simen og SDD. Troll var det en feil liten jatte-papegøye som kom med :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er mailadressen som er brukernavnet vårt når vi logger på. Bare nevner det."

Men det vises ikke i innleggene.

Forøvrig kan du også bruke det registrerte nicket til å logge på med. Det gjør jeg - jeg husker knappt hvilken e-post adr. jeg har registrert meg med her.

"........................................."

Vet du, det har jeg aldri fått til å funke! Innloggingen vil ikke vite av nicket mitt - den vil bare ha mailadressen! Rare greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det Prozak skriver, -mange som har flere mailadresser som man kan registrere seg på =)

"I tillegg til det Prozak skriver, -mange som har flere mailadresser som man kan registrere seg på"

Det kan man imildertid ikke gjøre noe med, med tanke på diskusjoner om hvorvidt det burde være mulig å bruke tilfeldige nick i alle forumene. Hvis trollene tar seg bryet med å registerer flere kontoer, så er de så opptatt av trollingen at lite kan stoppe dem.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det Prozak skriver, -mange som har flere mailadresser som man kan registrere seg på =)

Uææ, det hørtes tungvint ut! Fort gjort å blingse litt da, vil jeg tro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Heretter kan vi bare kalle oss webbis-gjengen.

hehe

*s*

*S* Ja, det var et godt navn!

Webbisgjengen dekker oss alle, med eller uten forkledning,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det har jeg aldri fått til å funke! Innloggingen vil ikke vite av nicket mitt - den vil bare ha mailadressen! Rare greier :)

Veldig rart. Sikker på at du skriver det riktig? Vet ikke om det er case-sensitivt?

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Vet du, det har jeg aldri fått til å funke! Innloggingen vil ikke vite av nicket mitt - den vil bare ha mailadressen! Rare greier :)

Samme her! Irriterer meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Tror du forresten at de har en ledig stilling som webmaster?

Jeg har innfrir jo alle kriterene..

* fast bruker på dol

* har mange dol'ere på msn

* er ei ekte sladrekjerring som ikke har noe liv utenom dol!

*Sende søknad* :P

Du glemte: Vikarierende moralske holdepunkter, og fristes lett til å røpe sensitiv informasjon om forumbrukere over et glass rødvin eller to.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...