Gå til innhold

Lurer på mye i forb. med mageplastikk

Anbefalte innlegg

Gjest hengemage

Heisann.

Jeg har så vidt snakket med kirugen min ang. mageplastikk i forb. med en brystreduksjon, og jeg har fått rekvisisjon til mageplastikk men har ikke fått time, og har ikke tid til å vente på å få svar på alt jeg lurer på. :) Derfor poster jeg innlegg her:

Kan man ta mageplastikk bare på løshuden eller kuttes alltid magemusklene også? Jeg trener som et uvær og har veldig stramme magemuskler (tror jeg selv i alle fall) men har altså denne haugen med skinn og litt fett som henger foran som en kengurupose og som ønskes fjernet. Har jo veldig liten lyst til at de skal ta magemusklene da jeg innbiller meg at det fører til lengre rekonvalesens?

Hvor lang tid etter en bukplastikk kan man vise seg i bikini? Da tenker jeg ikke så mye på at man er hoven, men mer på arr og sting og rødhet. Eller burde jeg satse på badedrakt i overskuelig fremtid etter operasjonen?

Hvor langt tid etter en bukplastikk er man satt ut og har problemer med å bevege seg, gjøre husarbeid, passe barn, kjøre bil osv?

Hvordan er smertenivået etter en bukplastikk kontra en brystreduksjon for de som har tatt begge?

Synes jo en brystreduksjon var peanuts da, men plagsomt!

hilsen spent dame med hengemage

Fortsetter under...

Hei.

Skjønner godt at du lurer!! jeg har gjort begge operasjonene! Syntes bryst reduksjon var værst! Fordi jeg hadde litt problemer med å strekke på armene!! Ellers gikk alt kjempe bra!

Hvis du ikke har "hengebuk"(Over navlen,under brystene) så tror jeg vel ikke du har behov for buk plastikk, men "bare" fjerning av overflødig hud! Å det skal vist være en mindre operasjon en full buk plastikk! Les litt om det på nettet! Jeg fikk beskjed om å ikke få sol på arret det første året! å sånn mener jeg det var etter bryst reduksjonen også! Må bruke teip ganske lenge! Absolutt å anbefalle å få fjernet litt! Man blir et nytt å bedre menneske!!! Lykke til! Å spørr hvis det er noe mer jeg kan svare på!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...