Gå til innhold

Schumann populær hos damene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det der er vel ikke så veldig overraskende. Fyren framstår som svært intelligent, og mediefolket framstiller han som en som like gjerne kunne vært en næringslivstopp, men at noe gikk feil et sted.

Det er mer overraskende at Baneheia-svina fikk kjærlighetsbrev. Han ene fikk til og med en kjæreste. Tro det eller ei.

Fyren hadde sikkert aldri hatt et kvinnfolk i hele sitt liv, og så voldtar- og dreper han to små jenter, og får plutselig et visst drag på det motsatte kjønn.

Det der er vel ikke så veldig overraskende. Fyren framstår som svært intelligent, og mediefolket framstiller han som en som like gjerne kunne vært en næringslivstopp, men at noe gikk feil et sted.

Det er mer overraskende at Baneheia-svina fikk kjærlighetsbrev. Han ene fikk til og med en kjæreste. Tro det eller ei.

Fyren hadde sikkert aldri hatt et kvinnfolk i hele sitt liv, og så voldtar- og dreper han to små jenter, og får plutselig et visst drag på det motsatte kjønn.

Ang. baneheia,- ja det der kan man hente fram som eksempel hver gang man tror at noe er for sykt til å være sant!

Det er et kjent fenomen at mange kriminelle har drag på damer. det har vært forsket på dette. Det fins alltid kvinner som skriver kjærlighetsbrev og innleder forhold til den innsatte mens de sitter inne. Men straks de løslates, og forholdet skal leves ut , ramler de fleste av lasset.

De psykologiske mekanismene hos kvinnerne kan være behov for spenning, ønsker om å redde en mann gjennom kjærlighet, morsinstinkter og kanskje noe mer.

Mange kriminelle scorer også ganske høyt på listen over psykopatiske trekk;

Sjarm, glatthet, utsøkt evne til å finne og utnytte andres svake punkter.

Derfor er det ikke så rart egentlig at det oppstår forbindelser mellom "offer" og "overgriper". De utfyller hverandre

Og damene behøver slett ikke være tapere.

Nå skal jeg ikke dømme disse kvinnene uten å kjenne dem, men personlig tror jeg ikke at en helt normal oppegående kvinne har noe interesse av å skrive brev til disse mennene.

Har et eksempel: Jeg ble kjent med en jente på et småbarnsforum da jeg var gravid med minsten, vi hadde litt kontakt, hadde termin samtidig, og hun virket OK, men da hun begynte å sende meg brev hvor hun i detalj beskrev hvordan hun skulle ta livet av moren og søstrene, da kuttet jeg all kontakt.

Hun drev og skrev brev til personer som var dømt for mord, og hadde lyst å treffe dem. Sikkert noen her som kjenner henne, for hun var ganske aktiv på dol også.

Hun slet med angst og depresjoner og hadde liten tro på seg selv. Jeg tror hun oppfattet disse som de største taperne i samfunnet, og derfor følte hun seg på linje med dem. Jeg ser for meg at det er kvinner som henne som kontakter innsatte.

Annonse

Å, du må slutte å minne meg på om det. Faen, for en syk verden.

Det er SYKT, sånne mennesker skulle vært hengt opp etter balla og blitt pint sakte. Tenk at noen kan falle for noe sånt, de er jo uhyrer....

Det er SYKT, sånne mennesker skulle vært hengt opp etter balla og blitt pint sakte. Tenk at noen kan falle for noe sånt, de er jo uhyrer....

Ja, og det må jo si relativt mye om kvinnene som bevisst oppsøker dem i fengselet.

Kan tenke meg at svigermor er fornøyd!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...