Gå til innhold

noen tips til julegave (body lotion etc) for en allergiker?

Anbefalte innlegg

Gjest presang til en allergiker

skal kjøpe presang til kusina mi og vet ikke hva jeg skal kjøpe. Har begrenset med penger å lurte på om jeg skulle kjøpe noe skumbad, badeolje, body lotion etc

Men hvilke produkter er det som er testet mot de med eksem/allergi?

noen tips?

Fortsetter under...

Det er "håpløst" å kjøpe kremer etc. for folk med eksem/allergi. De kremene som er testet fungerer for noen, ikke alle. En krem som fungerer flott for den ene venninna mi med store eksemplager, passer kanskje ikke for den andre. Så om hun ikke har sagt at hun ønsker seg den-og-den kremen, så bør du nok gå for noe annet...

Gjest presang til en allergiker

Det er "håpløst" å kjøpe kremer etc. for folk med eksem/allergi. De kremene som er testet fungerer for noen, ikke alle. En krem som fungerer flott for den ene venninna mi med store eksemplager, passer kanskje ikke for den andre. Så om hun ikke har sagt at hun ønsker seg den-og-den kremen, så bør du nok gå for noe annet...

takk for svarene. Jeg ser nok at jeg må belage meg på kjøpe noe annet. Sjansen er stor for at jeg kjøper katta i sekken.'

grunnen er at jeg har en butikk like rundt hjørnet og får rabatt på produkter jeg kjøper der.

Men jeg får nok legge hjernen i bløt og komme opp med noe annet:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...