Gå til innhold

Hvorfor er webmastere anonyme?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Inspirert av tidligere innlegg..

Hvorfor er webmastere anonyme på DOL? Dette er det eneste forumet jeg vet om som har anonyme moderatorer.

Jeg tviler ikke på at webmastere overholder taushetsplikten. Men det at man ikke vite HVEM som har taushetsplikt undergraver dets seriøsitet.

I det virkelige liv har man som regel valget om man vil sosialisere seg med mennesker som har innsyn til ens private sfærer (som feks journal), på DOL har man ikke det.

Hvorfor gjør dere ikke som NHD som også skriver private innlegg, uten å gjemme seg bak et annet nick..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210347-hvorfor-er-webmastere-anonyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er helt enig. Joda, webmasterne deltar også i diskusjoner på andre forum. Men da kaller de seg også webmaster! De tar ikke et annet nick når de skal diskutere med noen. Og det er DET som blir så forbanna feil her på DOL. Feil og så utrolig lite seriøst.

Anonyme er de da uansett, om de kaller seg "webmaster tilsyn" eller "webmaster privat". Da tror jeg mange av probleme som har vært i dag ville være løst.

Det var en veldig bra forslag, Tamarana! Det syns jeg webmasterene burde følge!

Dessuten hadde det vært greit om de hadde kalt seg feks. Webmaster_Rolf eller Webmaster_nr4 osv, slik at vi kunne kjenne dem fra hverandre (og evt sende rose eller klage på vedkommende dersom vi ønsket det).

Fra andre fora er jeg vant til at webmastere bruker et vanlig nick der det står i parentes etterpå at de er webmastere/sjefer osv, eller rett og slett at de har et fast nick i annen farge enn de andre.

Enig.

Webmasterne burde hatt en eller annen form for identifisering ved sitt "personlige" nick som gjorde at man vissste hvem av de faste brukerne som er webmaster.

Virker som om dette er det som stikker verst i tråden om troll. De vil jo fortsatt være anonyme selv om vi vet nicket deres.

Enig.

Webmasterne burde hatt en eller annen form for identifisering ved sitt "personlige" nick som gjorde at man vissste hvem av de faste brukerne som er webmaster.

Virker som om dette er det som stikker verst i tråden om troll. De vil jo fortsatt være anonyme selv om vi vet nicket deres.

Da synes jeg vi burde kreve at dette blir endret på. Ser absolutt ikke vitsen i at Webmaster også skal ha et annet nick.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...