Gå til innhold

"smerter" ved EL vanlig?


Triad

Anbefalte innlegg

Hvordan symtomer får dere rundt EL?

Smerter i Eggstokk, Vondt i korsrygg, vann i kroppen o.l.?

Hadde EL i går og hadde også til tider ganske vondt i venstre eggstokk... Har måttet fjerne en eggleder etter graviditet utenfor livmor og lurer på om det kan være derfor jeg har vondt eller er det rett og slett ganske vanlig?

Har jo aldri fokusert så mye på kroppen før som jeg gjør nå som vi prøver aktivt... Tideligere visste jeg ikke når jeg hadde EL engang, nå som jeg vet det kjenner man jo likssom litt ekstra etter "hva som skjer inni der"...

Når vi ble gravide i sommer var det annerledes, da sluttet vi å bruke prevensjon og tenkte at det skjer når det skjer, leste ingenting, visste som sagt ikke når jeg hadde EL engang..

Det er annerledes nå gitt :-) På godt og vondt det da, syntes det er veldig spesielt å elske rundt EL....

så er jo tiden fram mot IKM veldig lang men også en spennede/nervepirrende periode.. Men (og det er jo det tyngste ved å prøve så aktivt som vi gjør) om en så får mensen.. da er dagene deretter tunge...

Men det skal jeg ikke tenke på nå :-) Har IKM 28.12. og jeg følger spent med på kroppen***

Eh ja babble babble, det jeg jo egentlig lurte på er som sagt hvordan om noen (?) symptomer har dere rundt EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at det er mange som har smerter ved el, men jeg merker ingen ting. Hadde el på lørdag og kjente ingen ting. Ble overasket da jeg tok el test og den var positiv.

Men det er forskjellig fra persjon til persjon.

Men vi er i 1 pp og har ikke kommet så langt med det å føle på ting enda. Jeg har IKM på julaften og jeg er så spent. Sjeldent det klaffer på første forsøk da. Men tenker positivt. Tror ikke det har noe med den ene egglederen din, jeg har selv en eggstokk og har ikke merket noen forskjell etter den forsvant. Men så har ikke vi prøvd før heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...