Gå til innhold

hengete silikonpupper!

Anbefalte innlegg

jeg ble mamma som 17 åring, å tok silikon i brystene for snart tre år siden. skulle ønske jeg kunne vist deg, men får heller bare prøve å forklare. di henger nesten like mye som før, og det var masse. tror ikke dette er normalt. betalte en god del for det,så jeg regna med det skulle være litt ordentlig. da jeg prøvde å snakke med dr som utførte operasjonen om dette, svarte han bare at jeg burde være fornøyd.

finnes det ikke noen måte å få fikset dette, uten å måtte ut med en enorm pengesum igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210389-hengete-silikonpupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig når man ikke kan se deg å si om de er "hengete" eller ikke.

Først synes jeg at du bør være klar over at puppene ser mye mer ekte og pene ut når de henger litte granne enn når de står rett ut.

Iallefall på kvinner som er mødre, vi har veldig sjelden skikkelige struttepupper når vi har fått og ammet barn.

Kanskje de henger mindre enn du "tror"...altså at de ser helt anneledes ut for andre - legen - enn for deg selv?

Vel, om du ville hatt dem mer struttende så burde du nok A: hatt i litt større innlegg slik at de løftet seg mer, eller B: løftet brystene samtidig med innlegg.

Når det ikke er gjort så er det vel ikke annet å gjøre enn å enten godta dem slik de er eller ta en ny operasjon for å forbedre det du synes er feil.

Kanskje du kan forhandle deg frem til en bedre pris der du tok silikon siden du ikke er fornøyd.

Et FY, FY når man har innlegg er iallefall å gå uten bh for mye.

Det vil la brystene henge ganske kjappt siden de er tyngre. Kun bh.løs i penkjole en gang i blandt el.

:)

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg fikk beskjed om at en del trengte både løft og silikon for et godt resultat.

Jeg synes også mine innlegg var litt i største laget, og fikk forklart at resultatet da ble optimalt for å unngå heng.

Men du har nok ikke annet valg enn ny operasjon - dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...