Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Gyda

4

• org

4

• Motiva

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Den dobørsten, den dobørsten, den går på rundgang blant venner og famlie som i 'ta den ring og la den vandre' (og ja, med akkompagnement), og den som da er så heldig (?) å _få_ den, får altså vaske dassen i denne runden.

Det andre du spør om, må jeg konferere med resten av dobørsteringen om.

Får bare et tips av meg...bytt overskrift til "DOLbørste-tråd"

Så får du muligens lagt ned alle piggene som har reis seg den siste tiden ;)

Antyder du at jeg er i stand til å endre overskriften på mitt eget innlegg??

Mener du å si at jeg er webmaster????

;-)

Annonse

søren óg - jeg som trodde vi skulle få noen kraftige forsvarstaler for fortreffeligheten ved å vaske dem i maskina! Det er vel først da at tråden tar av! :-)

Okey da.

Jeg vasker selv ofte dobørsten i oppvaskmaskinen, men jeg vasker selvfølgelig ikke servise og bestikk samtidig. Nei, jeg tar en sånn dobørste, tannbørste og oppvaskbørstevask-vask.

I tillegg tar jeg gjerne badelekene til ungene for dem driver de gjerne og spiser på og det er jo ganske så uhygienisk :)

Okey da.

Jeg vasker selv ofte dobørsten i oppvaskmaskinen, men jeg vasker selvfølgelig ikke servise og bestikk samtidig. Nei, jeg tar en sånn dobørste, tannbørste og oppvaskbørstevask-vask.

I tillegg tar jeg gjerne badelekene til ungene for dem driver de gjerne og spiser på og det er jo ganske så uhygienisk :)

det beste er selsvagt å ha mange oppvaskmaskiner - en til hvert sitt bruk! :-)

Gjest mirakel*2?

Okey da.

"Nei, jeg tar en sånn dobørste, tannbørste og oppvaskbørstevask-vask."

lol

Nja hvis de blir brukt til oppvasken i samme slengen som å vaske doen så ville jeg nok ikke komme mer til det hjemmet.

Dette ble fortalt av noen som opplever alle gledene ved å bo i en studentblokk, så jeg vet ikke hva børsten ellers brukes til. Man ser jo i filmer om militæret at soldater får som straff å vaske toalettet med tannbørsten - det kommer aldri fram hva som skjer med den tannbørsten før eller etter.

Hva med hårbørster - kan de brukes til noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...