Gå til innhold

Vorter på fingrene


Gjest grella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har et morsomt kjerringråd, som faktisk funket den gangen jeg forsøkte :-)

En gutt i fa,ilien var plaget med vorter og hadde sikkert 30 stk på hendene. kjerringrådet gikk ut p åå brekke av en bjerkekvist, og telle vortene med den. Dytte borti hver vorte man telte. Deretter skulle man kaste kvisten, og den neste som plukket den opp ville få vortene.

Noen mnd etter at vi hadde prøvd dette, oppdaget jeg plutselig at hendene hans var helt glatte! Helt sant! :-)

Vi var ganske unge da, jeg var kanskje 14 og han 10, så han var ikke spesielt opptatt av å få dem bort. Så jeg vet ikke hva annet det kunne være ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

Jeg har et morsomt kjerringråd, som faktisk funket den gangen jeg forsøkte :-)

En gutt i fa,ilien var plaget med vorter og hadde sikkert 30 stk på hendene. kjerringrådet gikk ut p åå brekke av en bjerkekvist, og telle vortene med den. Dytte borti hver vorte man telte. Deretter skulle man kaste kvisten, og den neste som plukket den opp ville få vortene.

Noen mnd etter at vi hadde prøvd dette, oppdaget jeg plutselig at hendene hans var helt glatte! Helt sant! :-)

Vi var ganske unge da, jeg var kanskje 14 og han 10, så han var ikke spesielt opptatt av å få dem bort. Så jeg vet ikke hva annet det kunne være ;-)

Jeg hadde en del vorter på hendene når jeg var barn.

Husker en sommer vi var på ferie på sørlandet.

Da fikk jeg et kjerringråd om å fange en gresshoppe å holde den slik at den "spiste" på vortene. Prøvde jo dette, og etter en stund, var jammen vortene borte. Og har ikke sett noe til de siden!

Men hva det kom av, kan man spørre om. De hadde nok blitt borte uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homeopatisk Thuja Occidentalis C30.

La 3 piller smelte under tungen 1 gang daglig i 14 dager.

Fungerer på mange, men ikke alle.

Mon tro om det kan fungere på vorter i hodebunnen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den ikke forsvinner av seg selv innen noen måneder, så kan du bare glemme kjerringråd..de vil ikke fungere.

Frysing er det mest effektive.. Helst hos legen, de greiene på apoteket er ikke så effektive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...