Gå til innhold

FU:Hvor mange personer har du på MSN lista?

Anbefalte innlegg

Gjest MSN-venner
Skrevet

jeg har ni personer der

Hva med dere?

altså ikke noen konkurranse om å ha flest venner her, er bare nysgjerrig på hvor mange dere har

pleier dere å blokkere noen hvis dere først logger dere på for å unngå å prate med alle sammen på en gang?

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

8

• ShitDiddelyDo

6

• Glimtipper

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange jeg har. Gidder ikke telle. Men det er alt for mange.

Snakker bare med en håndfull folk. Resten burde jeg egentlig slette. Jeg er bare for lat til å gjøre det.

Skrevet

Har ca 25 stk på lista. Blokkerer de jeg ikke vil snakke med overhodet, og fjerner de fra lista. Hvis jeg syns det blir for travelt setter jeg bare status til borte sånn at ikke flere skal komme og snakke til meg...

Men jeg snakker så og si aldri med mer enn 2-3 stk samtidig. Og stort sett så gjør jeg ikke det engang.

Gjest ChiengMai
Skrevet

9 stk, og det er kun venner og familie som bor forholdsvis langt unna, men som jeg liker å holde kontakten med regelmessig.

Annonse

Gjest mirakel*2?
Skrevet

ca, 50.. Jeg blokkerer bare de jeg ikke liker :P

du vet at det finnes et program som kan sjekke om noen har blokket deg?

En datanerd jeg kjenner har dette programmet.

Skrevet

Jeg har 21 på venner/familiegruppa, 4 på skolegruppa og på den tredje gruppa har jeg faktisk 94 stk, det er folk som har lagt *meg* til og jeg vet neppe hvem de er nå lenger.

Men så har jeg hatt MSN i et århundre også da sånn cirka. Jeg har blokkert ca ti stykker, fordi de plaget meg eller fordi jeg ikke var interessert i å prate med dem.

Skrevet

Kun en person. Har strenge kvalitetskrav.

Jøss, også én hel?

sprelline1365380900
Skrevet

jeg har 20. Men det er vel ca 5 stk der jeg aldri prater med...

Skrevet

Spiller det noen rolle da?

Jeg har bare 29 på lista men har blokkert en hel haug og vet helt sikkert at noen har blokkert meg også.

Skrevet

Jøss, også én hel?

Ja, jeg driver ikke og tuller med hvem som får komme på msn-lista mi.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jada..jeg er datanerd selv, jeg så ;)

Men det gjør ingenting, de har helt sikkert blokket meg og =D

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Spiller det noen rolle da?

Jeg har bare 29 på lista men har blokkert en hel haug og vet helt sikkert at noen har blokkert meg også.

nei, jeg vet ikke om det spiller noen rolle for dere, men jeg bare skrev det så dere skulle vite det. For å være snill altså

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jada..jeg er datanerd selv, jeg så ;)

Men det gjør ingenting, de har helt sikkert blokket meg og =D

ok. Jeg visste ikke at det gikk ann. Skummelt hvor mye som finnes, for jeg er helt blank når det gjelder data.

Skrevet

nei, jeg vet ikke om det spiller noen rolle for dere, men jeg bare skrev det så dere skulle vite det. For å være snill altså

Det er helt greit, jeg visste det ikke før for noen mnd siden jeg heller :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

ok. Jeg visste ikke at det gikk ann. Skummelt hvor mye som finnes, for jeg er helt blank når det gjelder data.

=)

Skrevet

Har 5. Min samboer og nærmeste venner. Har ikke behov for flere der, vil surfe i fred ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...