Gå til innhold

Noen som gjenkjenner dette?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer litt nå

Hei!

I dag opplevde jeg noe jeg knapt kan forklare, men skal forsøke. Kjørte bil for å reise 2 mil og handle litt julegaver etter jobb. Plutselig var det som om jeg skvatt voldsomt, jeg kjente det fra øverste innside fra hver arm som en strikk liksom bare slapp. Ekkelt, men ikke smerter. Rykket var så rart og uvant at jeg en stund ikke visste om jeg hadde skvettet eller hva det var. Satt og tenkte på det en stund etterpå, og hverken kjente smerte da eller nå. Jeg ble snarere litt avslappet etterpå liksom, en form for utmattelse. Alderen er 46, er i 80 sonen i vekt, ellers frisk. Går på en kur som skal hjelpe meg gå ned i vekt, reductil. Ikke hatt komplikasjoner med disse, og gått en stund på de også.

takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210519-noen-som-gjenkjenner-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...