ananta Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg (jente, 32) har plassert meg selv i en kinkig situasjon. Noen dager etter en affære med ubeskyttet sex merket jeg svie ved vannlating. Trodde først det var blærekatarr, men det er blitt utelukket ved urinprøve. Har tatt egentesten Handilab c for klamydia, men er usikker på resultatet. Bommullspinnen fikk en lilla flekk med en gang, men fargen ble lysere og jevnt fordelt i løpet av 2 minutter, som var grensen for avlesing av testen. Mørk flekk er positiv test, jevn farge er negativ. Er det noen som har erfaring med denne testen? Jeg synes det er veldig vanskelig å vite om den er positiv eller negativ. Skal til lege, men sliter med å få time før jul og er rimelig stressa.En annen ting: Dette var en utroskapsaffære, og dagen etter hadde jeg sex med samboeren min (dette er eneste gang vi har hatt sex etterpå). Noen som kan si noe om sannsynligheten for at jeg evt har smittet ham videre? Vet at han må sjekke seg hvis jeg er positiv, men vil gjerne vite litt om hva jeg må forberede meg på. Takk for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210583-klamydia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.