Gå til innhold

Hater julehandlel nå :(

Anbefalte innlegg

Er møkkalei! Skal prøve å kjøpe julegaver, går på kjøpesenteret ås tidlig som klokka 14.

Men er det ledige parkeringsplasser? NEida. Helvete heller. Jeg hater denne julehandlingen!

Imorgen skal jeg stå foran butikkdøra et kvarter før de åpner. Da må det vel være en ledig plass. Trenger ikke stor plass engang, så liten som bilen min er. Men det er jo stappfullt overalt!

*forbanna og hamrer tastaturet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210593-hater-julehandlel-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• laguna1365380434

5

• morsan

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Fortell meg om det..! Jeg er på vei til Oslo city, sånn om ett øyeblikk.og der har det vært jævlig allerede i en ukes tid..

Riktignok unngår jeg bilproblematikken, men jeg blir bare så dritsur av folkehavet der inne! Folk uten køkultur, folk som stiller seg som propper mellom reolene for å skravle, varer de ikke har lenger når jeg endelig har fått penger..Argh! Jeg bare vet jeg kommer tilå ha lyst på en øl i kveld!

hehe, har snart gitt opp hele julehandelen jeg av samme grunn....

var i byen i dag i 1 tida, ingen veier brøyta, snøen klabba seg på alle vinduene, ingen ledige p-plasser....

tror jeg venter til mandag morgen, da står jeg klar kl. halv ti for å sikre meg beste parkeringa på senteret.....

Å - så glad jeg er for å være ferdig med alle julegaveinnkjøp!

*sukk*

OK. Du får medynk: Stakkars deg. Det er jammen ikke lett å få handla nå så rett før jul. Men å være der ved åpningstider i morgen er nok et lurt trekk.

Og dette er viktig: Aldri handle på en desemberåpen søndag.

*sukk*

OK. Du får medynk: Stakkars deg. Det er jammen ikke lett å få handla nå så rett før jul. Men å være der ved åpningstider i morgen er nok et lurt trekk.

Ingen som er ved sine fulle fem handler på søndagsåpent like før jul.

Jeg har bare noe småtteri igjen og jeg håper jeg får det unna nå i ettermiddag. :o)

Annonse

Fortell meg om det..! Jeg er på vei til Oslo city, sånn om ett øyeblikk.og der har det vært jævlig allerede i en ukes tid..

Riktignok unngår jeg bilproblematikken, men jeg blir bare så dritsur av folkehavet der inne! Folk uten køkultur, folk som stiller seg som propper mellom reolene for å skravle, varer de ikke har lenger når jeg endelig har fått penger..Argh! Jeg bare vet jeg kommer tilå ha lyst på en øl i kveld!

Oslo City var vi på 26. november og handlet julegaver, det var minst 10 kasser på Platecompaniet og køene gikk langt ut av døren :(

En øl hørtes godt ut. Det får bli belønningen ikveld. :-)

hehe, har snart gitt opp hele julehandelen jeg av samme grunn....

var i byen i dag i 1 tida, ingen veier brøyta, snøen klabba seg på alle vinduene, ingen ledige p-plasser....

tror jeg venter til mandag morgen, da står jeg klar kl. halv ti for å sikre meg beste parkeringa på senteret.....

Ja, hadde jeg hatt fri fra jobb skulle jeg også stått så tidlig og ventet mandag morgen ;-P

*sukk*

Så søndag er heller ingen lur ide altså...

Da står jeg på døra imorgen. Før de åpner.

Blæ.. hater dette her.

Annonse

Kjøpesentre i desember er bare et mulig oppholdssted dersom man er der når det åpner (helst de dagene de åpner 9) eller de siste timene før de stenger. Spesielt hvis de har ekstra utvidet åpningstid etter 20, er det lurt å komme i denne perioden, altså etter kl. 20. Da er det rotete, men relativt stille i butikkene.

Men for meg må alle andre gjerne handle kl. 14 :-)

Jeg hater å gå i butikker i desember jeg også!

Jeg bruker å bli ferdig med julegavene i november, men nå har har fortsatt to igjen :-(

Jeg kommer forresten ikke inn på msn i dag - gjør du?

Ja, idag kommer jeg inn på msn. Hadde trøbbel igår tror jeg det var.

Julegavehandel burde forøvrig vært forbudt ;-P

Kjøpesentre i desember er bare et mulig oppholdssted dersom man er der når det åpner (helst de dagene de åpner 9) eller de siste timene før de stenger. Spesielt hvis de har ekstra utvidet åpningstid etter 20, er det lurt å komme i denne perioden, altså etter kl. 20. Da er det rotete, men relativt stille i butikkene.

Men for meg må alle andre gjerne handle kl. 14 :-)

Jeg skal være der FØR de åpner imorgen tidlig, hehe. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...