Gå til innhold

Tidlig overgangsalder


tuttis

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg fjernet livmoren men beholdt eggstokker for to år siden. I etterkant av operasjonen svettet jeg mye om natten. Dette varte ca 1/2 år. Jeg har spurt flere fagpersoner om jeg kommer i tidlig overgangsalder etter en slik operasjon. Jeg har fått forskjellige svar, noen sier ikke i det hele tatt, andre at det i så fall dreier seg om noen måneder. Jeg har nå lest at undersøkelser viser at det kanskje er snakk om opptil tre år! Jeg lurer derfor hva fagpersonen sier om dette, hvilken forskningsundersøkelser det vises til fra Norge! Det virker mest som svarene er synsing uten belegg fra den virkelige verden. Jeg er 39 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...