Gjest Timari Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du fikk 30 av totalt 150 poeng Svarene dine er ekstremt lite klisjénorske. Enten er du i opposisjon til det oppleste og vedtatte norske særpreget, eller så er du genuint åpen for å se verden gjennom andre briller enn de rød-hvite og blå. he he:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 35 av 150 poeng. Svært lite klisjenorsk. Kommer sikkert av at jeg aldri har vært i syden, ikke røyker og sjelden går ut på byen. ) 0 Siter
Hamon Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du fikk 55 av totalt 150 poeng Godt norsk er bra, men ikke alt norsk er godt. Det er nok en setning du kan si deg enig i. Du må nok innrømme for deg selv å agere ut en del norske særheter, men du gjør det ikke til krampa tar deg. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du fikk 50 av totalt 150 poeng Godt norsk er bra, men ikke alt norsk er godt. Det er nok en setning du kan si deg enig i. Du må nok innrømme for deg selv å agere ut en del norske særheter, men du gjør det ikke til krampa tar deg. 0 Siter
tonie Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du fikk 35 av totalt 150 poeng Svarene dine er ekstremt lite klisjénorske. Enten er du i opposisjon til det oppleste og vedtatte norske særpreget, eller så er du genuint åpen for å se verden gjennom andre briller enn de rød-hvite og blå. Jeg er nok en mix av begge, tror jeg:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Du fikk 35 av totalt 150 poeng Svarene dine er ekstremt lite klisjénorske. Enten er du i opposisjon til det oppleste og vedtatte norske særpreget, eller så er du genuint åpen for å se verden gjennom andre briller enn de rød-hvite og blå. Jeg er nok en mix av begge, tror jeg:-) Jeg trodde jeg var norsk, men jeg så at spørsmålene var ute etter "harry" adferden. Ofte gjør jeg det motsatte av alle andre, og blir ofte ansett for å være "gal". Å reise et helt annet sted enn resten av folka f eks. Mange ganger har jeg fått spørmålet "Hva skulle du der å gjøre?", Men det viser seg at det jeg kan fortelle om et sted er mye mer interessant enn det de opplever. Jeg mener de like godt kunne vært hjemme og drukket øl der. 0 Siter
Maggi Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du fikk 50 av totalt 150 poeng Godt norsk er bra, men ikke alt norsk er godt. Det er nok en setning du kan si deg enig i. Du må nok innrømme for deg selv å agere ut en del norske særheter, men du gjør det ikke til krampa tar deg. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Borte bra - hjemme best Du fikk 45 av totalt 150 poeng Godt norsk er bra, men ikke alt norsk er godt. Det er nok en setning du kan si deg enig i. Du må nok innrømme for deg selv å agere ut en del norske særheter, men du gjør det ikke til krampa tar deg. (Stemmer nok dette) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du fikk 30 av totalt 150 poeng Svarene dine er ekstremt lite klisjénorske. Enten er du i opposisjon til det oppleste og vedtatte norske særpreget, eller så er du genuint åpen for å se verden gjennom andre briller enn de rød-hvite og blå. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Da er jeg ikke slått av noen, med 25 poeng. Kanskje jeg burde emigrere? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Da er jeg ikke slått av noen, med 25 poeng. Kanskje jeg burde emigrere? *kremt, kremt* 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Godt norsk er bra, men ikke alt norsk er godt. Det er nok en setning du kan si deg enig i. Du må nok innrømme for deg selv å agere ut en del norske særheter, men du gjør det ikke til krampa tar deg. Hehe, jeg ble norsk på kvota ;-) Gjett om jeg har løøøpt til flyet noen ganger *rødme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.