flatta:( Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 hei, æ e ei jenta på 23 æ har vel allti tænkt på at æ sku ha silikon... æ e 1.75 å 73kg å e særriøst heilt flat... æ vil ha brøst så står t kråppen min, ser jo heilt unaturli ut... æ e ikkje feit, men e ikkje tynn heller.. mett imella me litt hainntak på sien.. å æ kjæm jo aldri t å få nåkka puppa, har prøvd å spist mæ feit, men d jælp ikkje... får ikkje større puppa:( d plaga mæ verkeli d herran:( æ e egentli vældi skeptisk t en så omfattanes operasjon, e jo risikabelt.. ikkje vil æ at nån ska vette d heller... ( har allti innlægg i bh'en sa alle trur æ har brøst å e heilt normal.. men d e æ ikkje, har liksåm aldri gotadd at æ ikkje fikk puppa, så i alle år har æ hadd innlægg å unngådd situasjona så kan avslør mæ... har f.eks aldri hadd sex ut'n bh å undretøys singlett.... (førfærdeli) huff... spm mine e: kan æ klar mæ sjøll vess æ bor på hotæll i byen æ ska opereres? har ingen æ kan sei d t så æ kan ha e mæ... kordan klinikk e den bæste, kordan byrde æ ikkje væll... e d vældi ubehageli i ætterti? e d bæst å ta under brøste eller i armhula? ka kan gå galt under å ætter operasjon? e d bæst åver eller under muskel? e runde eller dråpefårma bæst? ka ser mæst naturli ut? kjenn mainn me en gång at d e silikon vess nån læm på di? bi mainn minner følsåm ættepå... blir di heilt hard? korr lang ti ætter kan mainn f eks ha sex? tar d lang ti før såre gror? kan mainn tiepe d feil? huff litt vel mange spm men æ håpa nån har tia t å svar på iallefall litt a di... takk... ha en fin dag allesammen:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210718-mange-spm-om-silikon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg la inn silikon i Februar. Kan derfor prøve å gi noen tips/synspunkter. Jeg ville IKKE vært alene etter operasjonen. Fikk også beskjed på klinikken at man ikke skulle det første nattaen (eller var det første døgnet) 1. morran klarte jeg ikke å komme meg ut av senga på egenhånd. Måtte bli dyttet i ryggen for å klare å karre meg opp i sittende stilling. Størrelsen på innlegget må avpasset flere ting. Størrelsen på deg (ikke minst bredden) Ser superdumt ut med to epler på hver side av brystkassen. Det er også begrensninger på hva som er mulig å legge inn. Men det virker som om dette problemet er størst blandt de som er magre. Jeg er 165 og 58-59 kilo. La inn 325 ml. Jeg brukte mange mnd. på å synes at dette var OK. (Synes de var for store) Fordelen med å legge under muskelen er flere. "Kantene" på innlegget blir mindre synlige, og jeg synes derfor det kan se mer naturlig ut. (Selv om mange også ser bra ut med innlegg utenfor muskelen.) Faren for hard kapsel minskes betydelig. I tillegg vil ikke hard kapsel bli så synlig om innleggene ligger under muskelen. Jeg har ikke ergonomiske innlegg (dråpeformet). Disse er en del dyrere, men kan visst nok se bedre ut. Forel med å legge over muskelen skal være at det er mindre vondt. Smertene synes jeg uansett var til å leve med. Fryktelig vondt de første par dagene, men det ble fort mye bedre. Og etter en uke var jeg på jobb igjen. Det som for meg ble mest negativt var at jeg synes de ble for store. Det synes jeg er greit nå. Jeg har også vært uheldig å få arrene for langt nede. Dvs. at arrne synes under BH'n. Jeg skal inn neste uke for å korrigere dette arret. Faren under en operasjon er alltid til stede. Det er faktisk folk som dør etter operasjoner. Man kan også få infeksjoner. Denne risikoen må selvsakt tas med i betraktning. Spør gjerne mer om du lurer på noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210718-mange-spm-om-silikon/#findComment-1533403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Heisann Kjenner meg igjen i alle tankene og spørsmåla du har.... Så jeg skal best mulig prøve å svare.. 1, Under eller over muskel: -Dette er noe du blir enig om med kirugen, han vil nok foreslå det som er best for deg og din kropp. Jeg har et inntrykk over at de fleste legger protesene over muskelen, dette skal også være mye mindre vondt. Selv la jeg inn under muskel. Jeg er ganske tynn og lite kroppsfett (166 49kg) 2, Smerte -Dette er veldig forskjell for person til person... Jeg har som sagt under muskel, så smerter var det ja.. Husker jeg sa "dette gjør jeg faen meg ikke igjen" Men nå, etter snart 5uker sier jeg at jeg fint hadde gjort det igjen (sånnsett må jeg jo gjør det igjen pga protesene må jo skiftes ut etter 10-15år) Men mye smerter var det ikke, det vonde var når jeg skulle reise meg opp-etter 5dager klarte jeg det utmerket (ubehag var det jo). Vondest var det i mageregionen faktiskt, kjennte ut som om jeg hadde tatt sit-ups til den store gullmedalje.. Men som sagt, jeg har under muskel, og jeg vil ikke påstå at detter smerter som er uutholdelige.... 3, Størrelse: -Jeg var selv flat, eller kirugen sa at jeg hadde pupper, så jeg hadde vel en 70A eller noe. Men jeg har alltid brukt for store BH-er med sånn silikonfyll inni. Jeg ville heller ikke ha pupper slik at alle skulle se det, og faktiskt INGEN har sett det!Jeg fikk bare mange komplimanger på julebordet at dem va fine Fin kløft Jeg hadde for lite hud til å legge inn mer en 240g. Ønska meg mer, og ser enda at jeg kunne ønsket meg større, men den gang jeg skal ha unger vil dem jo vokse-hadde jeg hatt større nå ville puppene mine blitt sprengt av en graviditet. (har vært gravid en gang og da voksete dem seg til den størrelsen jeg har nå..) Nå bruker jeg jo sports-BH men når jeg var på julebord forrige helg hadde jeg på en push-up og da var størrelsen slik jeg ønkser at dem skal være. Så sånnsett er jeg jo fornøyd. 4, Komplikasjoner -Vel mye galt kan vel skje, men det er vel sjeldent alvorlige ting skjer. At dem blir kapslet, dvs. harde er vel det som er den største komplikasjonen som skjer.... Sånn, nå husker jeg ikke lenger de spørsmåla du hadde-men jeg svarer mer en gjerne på mer spørsmål Vet jo akuratt hvordan du har det !!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210718-mange-spm-om-silikon/#findComment-1533410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.