Gå til innhold

Infeksjon i kroppen eller er jeg sliten?

Anbefalte innlegg

Gjest miafia

Aner ikke hva det kan være men det gjør sinnsyk vondt i kroppen.

Hatt det siden torsdag kveld.

Jeg la meg på sofan og sov en times tid. Våknet at jeg frøs med dyna og vondt i kroppen. Har jo hatt infulensa for 14 dager siden.

Har jo frøset jo dager på jobb og jobbet mange dager sammenhengende.

Syns det værste at jeg kan så vidt holde meg oppe og de sammentrekkingene i smerte at jeg nesten ikke holder ut. Hjertet har jeg også hatt litt vondt samme som ellers i kroppen. Prøvd paodil og ibux det hjalp par dager men ikke nå.

Jeg er lei å gå være dårlig har fått også diagnosen magekatarr og spiserørbrokk for en mnd siden. har jo heller ikke feber. Bare det kjempe vonde og kalde i kroppen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21074-infeksjon-i-kroppen-eller-er-jeg-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Kjære miafia,

Det er, som vanlig, vanskelig å stille en fjerndiagnose. Du spør om det kan være infeksjon, og svaret fra min side at etter beksrivelsen kant godt være det. Det er ikke helt uvanlig at etter en virusinfeksjon, som du antider at du hadde for 14 dager siden, kommer det et tilbakefall med symptomer fra flere organer og kroppsdeler. Hvis du har generelle symptomer på infeksjon, som feber, muskelsmerter, eventuelt forstørrede lymfeknyter, halsvondt, etc. bør du oppsøke lege. Det er godt tenkelig at du har en infeksjon som lar seg behandle relativt greit med antibiotika. Men det kan også være at det er noe helt annet. Så mitt råd er at hvis ikke dette gir seg ganske snart bør du oppsøke lege.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...