Gå til innhold

Smerter i ryggen.

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg er en mann på 57år og har den senere tid hatt smerter på begge sider av ryggen fra skulderbladene til midja, smertene er ikke konstante og varierer i styrke. Har også smerter av og til i korsryggen og på baksiden av begge lår samtidig som jeg er litt uvel. Plagene jeg har hatt siste året startet med at jeg fikk diare etter ferietur til Thailand, jeg fikk Flagyl fra lege av legen uten at det hjalp nevneverdig. Etter 4mnd. ble jeg undersøkt på sykehus hvor det ble undersøkt med coloskopi uten at noe ble funnet. Jeg begynte med kornblanding med cultura til frokost og nå er jeg helt bra. Jeg har undersøkt lungene med røntgen og de var ok. Legen har tatt blodprøver for å se om det var noe med nyrene og de var ok. Hva kan smertene i ryggen være. På forhånd takk. Jeg røker ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210791-smerter-i-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Synes ryggen bør undersøkesgrundig først. Dette kan sannsynligvis fastlegen din gjøre, eller denne kan henvise til f.eks en manuell terapeut. Dersom smertene ikke skriver seg fra ryggen, bør det kanskje taes bilder av organene baktil i buken; f.eks bukspyttkjertel og nyrer. Bukpulsåren bør også undersøkes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210791-smerter-i-ryggen/#findComment-1536550
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...