Gå til innhold

Slakting (dolere vs kjendiser)

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur

Hvorfor blir tråder som omtaler anonyme personer (faste nick) på dol på en ufin måte slettet, når ufine tråder om f.eks kjendiser for stå?

Kjendisene er jo ikke anonyme. For alt vi vet kan de også være her inne, og det er jo veldig sannsynlig at noen av slektningene dems er her.

Hvorfor er det greit å slakte kjendiser men ikke anonyme dol'ere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210802-slakting-dolere-vs-kjendiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DOLere er følsomme, skjøre, skvetne og nervøse vesener som ikke tåler harde ord og baksnakking. De gråter seg ofte i søvn om kvelden når noen har skrevet ordet BØ! eller de har gått glipp av noe som ble slettet og aknskje handlet om dem. De tør ikke logge av før sent på kvelden i tilfelle noen skal skrive noe stygt om dem og de skulle gå glipp av det.

laguna1365380434

Fordi kjendisene ikke leser her? ;-P

Vet ikke hvorfor man er så rask til å slette antydninger til bakvaskelser..Ksanskje folk er veldig følsomme?

Jeg har sett at tråder der jeg har blitt baksnakket også har blitt slettet, men det er ikke på min oppfordring hvertfall..Jeg tåler da det..Om noe er det jo litt gromt at jeg engasjerer i den grad at folk snakker om meg, sur klarer jeg meg hvertfall ikke å få meg til å bli..

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg har ikke sett den aktuelle tråden.

Men jeg vil tro det like mye går på hvem som skrev det, som på hvem det ble skrevet om.

Noen av de som "troller" her blir slettet nesten uansett hva de skriver.

Selv har jeg opplevd at det har blitt skrevet ganske stygge ting om meg, uten at det har blitt slettet.

Men så har jeg verken klaget til webmaster eller sutret over at "alle er slemme mot meg". Det kan jo ha betydning det også?

Jeg har ikke sett den aktuelle tråden.

Men jeg vil tro det like mye går på hvem som skrev det, som på hvem det ble skrevet om.

Noen av de som "troller" her blir slettet nesten uansett hva de skriver.

Selv har jeg opplevd at det har blitt skrevet ganske stygge ting om meg, uten at det har blitt slettet.

Men så har jeg verken klaget til webmaster eller sutret over at "alle er slemme mot meg". Det kan jo ha betydning det også?

Jeg har ikke tidligere sett tråder som _kun_ omhandler hvor lite noen liker en person. Tråder kan eskalere og bli til et angrep på en enkeltperson eller en krangel mellom to.

Saken her, uten at jeg fikk sett nøye på tråden, var vel at en anonym trådstarter absolutt skulle diskutere med andre hvor lite han likte en spesiell DOLer.

Det er i alle fall min teori :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg har ikke tidligere sett tråder som _kun_ omhandler hvor lite noen liker en person. Tråder kan eskalere og bli til et angrep på en enkeltperson eller en krangel mellom to.

Saken her, uten at jeg fikk sett nøye på tråden, var vel at en anonym trådstarter absolutt skulle diskutere med andre hvor lite han likte en spesiell DOLer.

Du har ikke vært her så lenge, har du?

Som jeg sa, så har jeg ikke lest tråden, så jeg aner ikke hvordan den var.

Men det har vært tråder her som ble startet kun for å skjelle ut bl.a meg.

Annonse

Du har ikke vært her så lenge, har du?

Som jeg sa, så har jeg ikke lest tråden, så jeg aner ikke hvordan den var.

Men det har vært tråder her som ble startet kun for å skjelle ut bl.a meg.

Nei, jeg har nok ikke det. Jeg glemmer alt som sikkert har skjedd før jeg kom, kjennes ut som om jeg har vært her en evighet ;)

Rart at webmaster ikke slettet da. Men kanskje de ikke la merke til det? At de tar det når de ser det?

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nei, jeg har nok ikke det. Jeg glemmer alt som sikkert har skjedd før jeg kom, kjennes ut som om jeg har vært her en evighet ;)

Rart at webmaster ikke slettet da. Men kanskje de ikke la merke til det? At de tar det når de ser det?

Det er ikke noe poeng i å slette de trådene nå.

Faren er absolutt til stede for at det kan bli nye utskjellinger, så da får webmaster nye muligheter ;-)

Ikke for det, man blir herdet av å holde ut her på dol, og det er tross alt mest glede ved å være her :-D

Gjest Persille

Hvem skulle diskutere hvem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...