Gå til innhold

Hva er norges mest røkte sigarettmerke?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Noen som vet?

Jeg bare lurer..Jeg mener det må være prince/prince mild, for det røyker jo alle, mens kompis mener at det må være marlboro/ lucky strike..

Jeg har prøvd å søke, men finner tydeligvis ikke de magiske ordene, får bare masse om at det er usunt å røyke..;-)

Noen som faktisk har peil?

:-)

Fortsetter under...

Hei, jeg svarer ut i fra mitt utgangspunkt jeg. Alle i min omgangskrets inkludert meg selv røyker ihvertfall Marlboro Light. Har aldri sett noen røyke noe annet tror jeg!

Jo forresten. I hjembygda mi har jeg sett en del Petterøes og Prince, ja.

Likevel, jeg tror Marlboro er mest populært jeg...hadde vært interessant å sett salgstall på dette!

Aner ikke egentlig. Selv røyker jeg Marlboro light de gangene jeg festrøyker, men i og med at dette langtfra er ofte så teller det nok ikke med i statistikken ;-)

Prince og Prince mild var veldig utbredt den gangen jeg røykte fast. Men det er noen år siden nå.

Da jeg jobbet i butikk gikk det mest av Prince mild, Prince og Marlboro light.

laguna1365380434

Hei, jeg svarer ut i fra mitt utgangspunkt jeg. Alle i min omgangskrets inkludert meg selv røyker ihvertfall Marlboro Light. Har aldri sett noen røyke noe annet tror jeg!

Jo forresten. I hjembygda mi har jeg sett en del Petterøes og Prince, ja.

Likevel, jeg tror Marlboro er mest populært jeg...hadde vært interessant å sett salgstall på dette!

Det synes jeg også..Selv røyker jeg Lucky Strike,og ser at det er populært her jeg bor, de fleste jeg kjenner røyker nok det Marlboro eller Blue Master..Men jeg ser allikevel MYE prince, bare at det er sånn jkeg ser mere tilfeldig på kafebord o.l

Jeg tror nok det er prince, men pokker vet. Jeg fikk lyst tilå finne det ut.

Annonse

laguna1365380434

Aner ikke egentlig. Selv røyker jeg Marlboro light de gangene jeg festrøyker, men i og med at dette langtfra er ofte så teller det nok ikke med i statistikken ;-)

Prince og Prince mild var veldig utbredt den gangen jeg røykte fast. Men det er noen år siden nå.

Da jeg jobbet i butikk gikk det mest av Prince mild, Prince og Marlboro light.

Hm..Jeg tror også at er det ikke en prince variant, da er det nok en marlboro..Men Lucky er jo også utbredt, ser det hele tiden..(Mest)Men jeg inbiller meg at det er en "By-røyk"..Tror ikke det røykes så\ mye Lucky strike av bygdegubbene og sånn..?

Røyker ikke de prince da? Og kona Prince mild..? Utenom petterøesen eller rødmixen, seff..;-)

Hm..Jeg tror også at er det ikke en prince variant, da er det nok en marlboro..Men Lucky er jo også utbredt, ser det hele tiden..(Mest)Men jeg inbiller meg at det er en "By-røyk"..Tror ikke det røykes så\ mye Lucky strike av bygdegubbene og sånn..?

Røyker ikke de prince da? Og kona Prince mild..? Utenom petterøesen eller rødmixen, seff..;-)

Der jeg jobbet i butikk, var ikke by nei. Det var mer et tettsted.

Der gikk det svært få Lucky, det var alltid de samme to eller tre som kjøpte Lucky, hehe. ;-)

Petterøes mix gikk det ekstremt mye av.

Ellers var det Prince, prince mild og marlboro ja.

Et par pene fruer eller menn kjøpte Dunhill ;-)

laguna1365380434

Der jeg jobbet i butikk, var ikke by nei. Det var mer et tettsted.

Der gikk det svært få Lucky, det var alltid de samme to eller tre som kjøpte Lucky, hehe. ;-)

Petterøes mix gikk det ekstremt mye av.

Ellers var det Prince, prince mild og marlboro ja.

Et par pene fruer eller menn kjøpte Dunhill ;-)

Det KAN jo jaggu meg være dunhill eller ett og annet sånn som jeg ikke tenker på også, så klart..

Men jeg tror som deg, en slags prince eller en slags marlboro..Jeg skal søke mere og forhåpentligvis lurere og se om jeg klarer å komme forbi propagandaen.. Nå vil jeg vite det! :-)

laguna1365380434

Her er det mest unge folk som røyker prince mens de som har røykt en del år røyker petterøes eller malboro.

Hm.. Jeg må søke mere! Dette vil jeg har klarhet i..Vinner princen eller marlboroen? Rullingsen har jeg egentlig ikke tenkt over, vi krangler om ferdigrøyk..;-)

Men tar jeg med petterøspakka er jeg sikker på at den kommer høyt også!

Hm.. Jeg må søke mere! Dette vil jeg har klarhet i..Vinner princen eller marlboroen? Rullingsen har jeg egentlig ikke tenkt over, vi krangler om ferdigrøyk..;-)

Men tar jeg med petterøspakka er jeg sikker på at den kommer høyt også!

Petterøes har faktisk den beste ferdigsydde røyken.

Annonse

laguna1365380434

Petterøes har faktisk den beste ferdigsydde røyken.

Næh synes du? Jeg har bare smakt den et par ganger og husker knapt at den eksisterer, men mener å huske mye parfyme?

Lucky er god, Blue master også..Den vondeste er rødmarlboro, og alt med mint.

Næh synes du? Jeg har bare smakt den et par ganger og husker knapt at den eksisterer, men mener å huske mye parfyme?

Lucky er god, Blue master også..Den vondeste er rødmarlboro, og alt med mint.

Syns bare det virket som du tenkte på rullings med en gang petterøes ble nevnt, det er jo ikke alle som vet at de lager disse fantastiske blå pakkene med ferdige som man ikke trenger å rulle eller få tobakk i kjeften av. ;)

NÅ syns jeg all røyk smaker æsjbæsj, men tidligere gikk det i petterøes ferdigsydd, eventuelt prince mild. Marlboro smakte kattepiss, og marlboro light ingenting. Barclay smakte parfyme og prince var hakket for sterkt for meg. Lucky gikk an, men var kvalmende i mengder.

Jeg er igrunn fortsatt glad for at jeg sluttet å røyke, men nå er jeg dårlig i flere dager etter et par røyk, og det er jo litt kjipt da.

Rød 3 lukter innmari godt når kjæresten har røyket, og det mener jeg helt seriøst er den eneste røyken som lukter godt når den sitter i klærne. Nå har han sluttet og da, og røyker bare ferdigrøyk når han er ute og drikker.

Men til spørsmålet: Ja, det må være enten en marlboro eller prince som er mest røkt i norge, men jeg tror kanskje det kan være vanskelig å finne ut av det.

jobbet i butikk i 3 år på lite tettsted.

på ukesbasis solgte vi kanskje 10 pakker marlboro, og 2-300 prince mild... lite lucky også.

der jeg jobbet var de mest populære:

1. prince mild

2. prince

3. petterøes 3

4. petterøes mild 3

5. rød 3 og 2

6. gul 3 og 2

7. marlboro light kanskje

resten var bare småtteri egentlig

Det synes jeg også..Selv røyker jeg Lucky Strike,og ser at det er populært her jeg bor, de fleste jeg kjenner røyker nok det Marlboro eller Blue Master..Men jeg ser allikevel MYE prince, bare at det er sånn jkeg ser mere tilfeldig på kafebord o.l

Jeg tror nok det er prince, men pokker vet. Jeg fikk lyst tilå finne det ut.

Ja, dette er interessant. Og jeg tror faktisk på at røykmerket har en liten sammenheng med bosted, yrke og kjønn, uten at jeg vil utdype disse teoriene mer:)

Når det gjelder meg selv må jeg si jeg knapt merker forskjell på Marlboro og Lucky. En annen ting er at nårjeg er i utlandet forsøker jeg alltid å kjøpe mest mulig nye varianter røyk som ikke selges i Norge. Jeg er ikke sånn at jeg ikke makter å røyke andre merker enn mitt eget. Da jeg var et par år yngre var det utrolig kult med fersken, vanilje og lakrissmak på røyken, men det har jeg gått litt bort i fra nå i det siste da :)

Men når jeg reiser MÅ jeg ha Davidoffsigaretter, hvite -lange. De er nydelige:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...