Gå til innhold

Ser dere frem til julen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

4

• Dorthe

4

• annegunn

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Syns det er stress og pes før jul. Julegavehandling osv. *stønn*

Men nå er jeg ferdig. :-D :-D

Så nå kan jeg slappe av den siste uka. Julaften er jo kjekk da. Men det er jo mye pga at julene er barnas tid, og når en har barn så vil en gjerne gjøre det ekstra hyggelig for dem. :-)

Så sånn sett gleder meg meg til jul, til å se gleden i barnas ansikter. :-)

Familieselskaper kan være en prøvelse ja, selv om det er koselig på en måte også. Men alltid er det et eller annet.

Selv gir jeg egentlig faen i selve jula. Gleder meg bare til sola snur og det går mot sommer igjen jeg. *S*

Jeg vil si det sånn at jeg ser fram til julen mest pga gleden ungene mine føler ved julefeiringen!

Før jeg fikk barn følte jeg at jula etterhvert begynte å bli litt oppskrytt. Jeg hadde ikke lengre den samme julefølelsen som før. Etterhvert som barna har kommet, opplever jeg igjen den barnslige gleden ved jul :-)

Annonse

Nå ser jeg frem til julen. Men det er pga barna. HAdde en periode etter at jeg ble voksen og før jeg fikk barn da jeg ikke følte det var det helt store.

Men det å følge med på barna som gleder seg gjør at jeg gleder meg også.

Jeg svarte visst omtrent det samme som deg ;-)

Nå ser jeg frem til julen. Men det er pga barna. HAdde en periode etter at jeg ble voksen og før jeg fikk barn da jeg ikke følte det var det helt store.

Nei-enkelt og greit.

Forbinder ikke julen med familiekos,og må ta meg kraftig sammen for å sørge for å gi mine egne barn et positivt bilde av julen.

Vil jo så gjerne at de skal synes at julen er en fin høytid sammen med familien.

Jeg gleder meg noe innmari til julefeiring jeg.

Fri fra jobb har vi begge to og kan kose oss sammen med guttungen hele dagen og kvelden med ski tur,spilling,turgåing og litt familieselskap.

God mat og godt drikke mye julegodteri og potetgull nam nam.

Nå får jeg magesug her :)

Beklager viss jeg sendte innlegget til deg jubalong....

*rister meg selv kraftig i nakken*

Annonse

Ja, jeg gleder meg til å reise til svigers, få oppreid seng, mat og slippe det meste av husarbeid og rot her hjemme. Håper i tillegg på at svigermor er gira på å stå tidlig opp med minstemor noen morgener, slik at jeg får sove ut - leeeeenge. Er skikkelig på felgen med lang tid med lite søvn.

Håper i tillegg på noen fine dager med snø; skiturer, turerpå snøscooteren og deilige kveldstruer i gnistrende snø :-)

Gleder meg til å gi bort gaver, og selvfølgelig litt til å få og.

Håper jeg får med meg én julegudstjeneste i løpet av ferien, for det hører med :-)

Og hvis det passer, har jeg lyst til å ta med de to eldste på Gubben og katten.-kino, hvis den filmen går på bygdekinoen, da...

Jo, jeg gleder meg til jul!!!

Gleder meg til jul, men det er litt vemodig også - første jul etter separasjonen. Barna skal vere hos meg, og faren skal ikkje vere hos oss. (eg takler ikkje å ha han hos oss i jula). Derfor vil ikkje storejentene feire hos oss heller. Dei vil ha ei "skikkeleg" familie, og det kan eg ikkje gi dei.

Jeg gleder meg veldig til jula. Det er første gang vi skal feire julen hjemme og selv må stå for ribben julaften. Får kun besøk av mamma & pappa så det blir ganske stille og rolig.

To ganger i julen skal vi bort på middag og en gang skal vi ha middagsbesøk og et kaffebesøk. Ellers skal vi bruke kveldene til å drikke rødvin og slappe av siden mannen min har tatt seg fri mellom jul og nyttår. Det skal bli deilig med noen dager uten stress :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...