Gå til innhold

Jenter: Gavekort på klær i julegave

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Hei!

Jeg syns gavekort er en helt grei julegave..., men ville helst fått noe annet. Jeg liker ikke å gi gavekort heller, syns det er kjedelig også kunne man jo nesten like godt bare gitt en konvolutt med penger da...

"Gavekort" på en kinotur, restaurantbesøk e.l. derimot syns jeg er stas :-)

Joda grei gave det. Kanskje du kan bli med når hun skal prøve tøyet i butikken da? :)så er du med å velger riktig plagg. Veldig ofte er det romjulsalg å finne rundtforbi, så hun får kanskje ekstra mye for pengene. Smart det da ;)

Jeg har ingenting imot gavekort på klær, forutsatt at det er kjøpt i en butikk der de har klær jeg liker. Sko er også fint. Jeg ville blitt spesielt glad for et gavekort fra Bianco sko :o)

Men jeg vet at noen syns det er litt uromantisk da. Selv er jeg av typen som liker best å kjøpe klær selv. De gangene jeg har fått klær i gave av min kjære har det aldri vært helt bra. Som f.eks undertøy som ikke passer i det hele tatt, kjøpt inn på øyemål, og selvsagt ikke kan byttes...

Annonse

Hei!

Jeg syns gavekort er en helt grei julegave..., men ville helst fått noe annet. Jeg liker ikke å gi gavekort heller, syns det er kjedelig også kunne man jo nesten like godt bare gitt en konvolutt med penger da...

"Gavekort" på en kinotur, restaurantbesøk e.l. derimot syns jeg er stas :-)

Enig, gavekort er noe man kjøper hvis man ikke kommer på NOE annet.

Virker ikke som om det ligger omtanke bak et gavekort. Jeg hadde blitt skuffet om jeg fikk gavekort fra kjæresten min. Vi har noenlunde fellesøkonomi, så han kunne like gjerne droppet gaven da.

Jepp, enig!

Jeg pleier å si at jeg vil ha gavekort på akkurat _det_ senteret. Der ligger yndlingsbutikkene mine :-)

Samme her. :-)

Iår ønsker jeg meg gavekort på Kvadrat. Jeg har sørget for å spre det ryktet ;-P

hehe

*gleder meg til shopping på nyåret*

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...