Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt vondt i magen i 15 år, da jeg mistet hus og jobb, og ikke hadde råd til mat. Jeg veide da 46 kg, er 171 cm. Legen har ikke funnet noe spesielt, men en stund hjalp Ranitidin. Kan gå et par uker mellom smertene. Når de kommer, må jeg så å si massere maten gjennom tarmen. Etter et par dager slik, får jeg avføring. Noenganger løsner alt og jeg kan gå tre ganger på do på en time, og har kraftig, ganske myk avføring hver gang. Det kjennes som alt legger seg oppe under mellomgulvet, men jeg kan kjenne maten andre steder i tarmen også. Hele magen er øm. Når jeg klemmer på de riktige stedene, buldrer og koker det, da letter det litt.

Onsdag ble smertene så ille at jeg måtte på sykehus, hvor en lege klemte på magen og mente at han kjente en noe forstørret lever. Jeg tar ingen medikamenter og drikker heller ikke spesielt mye. En homøopat sa for en tid siden at jeg hadde en sliten lever. Legen på sykehuset ga meg syrenøytraliserende og smertestillende og resept på avføringsmidler, som jeg tok dagen etter. Det hjalp i to dager. Jeg har time til fastlegen min denne uka, slik at jeg får en utredning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210874-mageondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...