Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du får en god nattssøvn, tror du kan trenge det nå. Skal rope på ole lukkøye for deg :-)

Takk, så sender jeg ham videre til deg etteropå.

Skrevet

Takk, så sender jeg ham videre til deg etteropå.

jeg datt ut av private message , og kommer ikke inn igjen. Men ..du må ta litt bedre var på deg selv pip.

Håper du går et godt nytt år i møte.

beste hilsner fra

Skrevet

fikk du tryllet bort noen troll/ flyttet noen fjell etc?

Har bare funnet noen nye, tror jeg. Vi har vært på sykehus hele jula...Akkurat nå er jeg hjemom og tømmer bankkontoen (dvs. betaler regninger).

God jul eller hva det nå heter til deg!

Skrevet

Har bare funnet noen nye, tror jeg. Vi har vært på sykehus hele jula...Akkurat nå er jeg hjemom og tømmer bankkontoen (dvs. betaler regninger).

God jul eller hva det nå heter til deg!

Jeg tror jeg skal sette meg på trikken snart for å komme å hjelpe deg med å ordne opp.

*gode tanker til dere*

ps. mail meg om jeg kan gjøre noe for deg.

Skrevet

Sannsynligvis er det synd at ikke flere orker å klage på kritikkverdige forhold.

Du grønne glitrende frosk, jeg tror jeg trenger en ny mailadresse på deg, en som ikke er på hotmail.

yours sincerely

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...