Gå til innhold

Noen blide juletryner her?

Anbefalte innlegg

Hei folkens, og takk for sist.

Jeg tenkte at siden julen nærmet seg med fotvorteinfiserte stormskritt at jeg skulle komme på julebesøk. Både fordi jeg savner mange her inne, og fordi jeg har hatt et gigantkrasj på maskinen for en tid tilbake, så jeg må ha oppdatere diverse mailadresser.

Jeg kunne selvsagt lagt denne i meldinger, men jeg må jo irritere Webbis litt mens jeg er på besøk.

Har alle det bra? Har det skjedd noe spennende i det siste?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210920-noen-blide-juletryner-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!!! *juleklem*

Ikke skjedd stort her - alt er ved det gamle - men gubben min er utestengt - og det er Grip også - men gripp driter i det - så nå syns ikke Sør at det er så moro å "leke" her heller lenger - så det går i strikkeoppskrifter, sprø svor og mobbing av troll og webmaster.

HEI!!! *juleklem*

Ikke skjedd stort her - alt er ved det gamle - men gubben min er utestengt - og det er Grip også - men gripp driter i det - så nå syns ikke Sør at det er så moro å "leke" her heller lenger - så det går i strikkeoppskrifter, sprø svor og mobbing av troll og webmaster.

Dakal Flisgubben! Han er da bare snill er han ikke?

Annonse

God jul i stua, Pappa B. Alt vel? Har tenkt på deg.

Joda, ting tusler og går. Rimelig sliten etter hardkjør, men jeg har det jo adskillig bedre nå enn sist jeg var her. Det var da like etter min mors dødsfall.

Du da? Det var fint å se deg her inne.

Annonse

Joda, ting tusler og går. Rimelig sliten etter hardkjør, men jeg har det jo adskillig bedre nå enn sist jeg var her. Det var da like etter min mors dødsfall.

Du da? Det var fint å se deg her inne.

Ja, jeg husker historia meg moren din godt, var derfor jeg lurte på hvordan det gikk.

Alt ok her, reint bortsett fra at jeg er overarbeida og stressa. Og at det snart er jul. Jeg liker ikke jul. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...