Gyda Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det var da hyggelig med en hilsen fra et godt, "gammelt" nick. God jul til deg - og så er du veldig velkommen inn igjen som fast bidragsyter! Da vil du se at det er en del kjedelig her - og en del litt mer spennende (som du etterlyser). :-) Hilsen 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Det var da hyggelig med en hilsen fra et godt, "gammelt" nick. God jul til deg - og så er du veldig velkommen inn igjen som fast bidragsyter! Da vil du se at det er en del kjedelig her - og en del litt mer spennende (som du etterlyser). :-) Hilsen Takk, og god jul til deg også. Jeg får se hva jeg gjør fremover, men må innrømme at det var hyggelig å se så mange kjente igjen. Har du hørt noe fra Tiger`n? 0 Siter
gripp Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg synes jeg hørte en murrende surpomp. *L* Alt vel med deg? Alt er vel, gamle Bjørn. For øvrig er det (som kjent) slik at denne herren på ingen måte kan karakteriseres som surpomp. Tvert i mot vil jeg i all beskjedenhet hevde at jeg er vidsynt, klok, humoristisk, hjertevarm og selvironisk. Dette har vi jo alltid vært enige om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.