Gå til innhold

Hvor mye...

Gjest Mrs. Muscle

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

...penger bruker du på raketter i nyttårshelga? Når skyter du opp rakettene?

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

2

• flisa

1

• Soria

1

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke noe særlig mer enn 20 -30.000. :-)

Eller nei, det var vel hele desemberbudsjettet det, kanskje. Vi bruker kanskje 100 - 200 kroner på fyrverkeri.

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Ikke noe særlig mer enn 20 -30.000. :-)

Eller nei, det var vel hele desemberbudsjettet det, kanskje. Vi bruker kanskje 100 - 200 kroner på fyrverkeri.

Nå holdt jeg på å slå deg i bakken før jeg så hva du skrev til slutt.

Skrevet

Tror vi bruker 150-200 kr. Vi skyter dem opp ved midnatt, så klart!

Skrevet

Nå holdt jeg på å slå deg i bakken før jeg så hva du skrev til slutt.

*lol*

Annonse

Skrevet

Ingenting. :o) Dvs. vi kjøper vel med oss noen få raketter når vi drar på hytta, men vi er bare to voksne og ingen barn så det blir vel bare noen få sånn for markeringen sin del. Ikke akkurat mange hundrelappene nei.

Skrevet

Bor slik til at jeg har utsikt ut over hele Oslo, så det blir bare bortkastet å bruke penger på egne raketter.

Snylter derfor heller på alle de andre som kaster bort så mye penger på dette.

Skrevet

Kjøper en sånn familiepakke til ca. kr 300,- og det er mer enn nok.

Skrevet

Helst ingenting, men må vel kjøpe litt for barna sin del, syns det er bortkastete penger...

Skrevet

Kjøper kanskje en liten familiepakke, men det er alt og noen stjerneskudd.

Annonse

Skrevet

Rakettene i London skytes opp på slaget 00:00, GMT, og er gratis for tilskuerene.

Turen dit får å se på dem er ikke akkurat like gratis.

Skrevet

Jeg synes det er helt på trynet å bruke penger på sånt.

Men min bedre halvdel tar helt av. Han kan bruke myyye penger på raketter. Et år brukte han kr 2000,-. Da var jeg sur ei uke etterpå, så han gjentar nok ikke den bedriften, håper jeg!

Skrevet

Jeg kjøper aldri raketter. Faren til ungene pleier å kjøpe lange stjerneskudd, men resten nøyer vi oss med å se på. Blir jo så mye røyk om alle i gata sender opp samtidig, så da får vi jo ikke sett noe likevel.

Skrevet

Det er husbondens gebet, men jeg tror nok at han bruker kanskje 3-400 kroner.

Dette sendes opp nyttårsaften rundt midnatt.

Skrevet

Tror vi bruker 150-200 kr. Vi skyter dem opp ved midnatt, så klart!

Med tanke på hvor mange raketter som skytes opp hele romjula og hele kvelden nyttårsaften (lenge før midnatt) så er det ingen selvfølge.

Har mest lyst til å rømme til et-eller-annet øde sted til uti januar en gang... Har hund som ikke er direkte redd, men som skvetter av og bjeffer på rakettene. Særlig de som skytes opp litt nå og da... (Av en eller annen grunn går det bedre nyttårsaften ved midnatt)

Skrevet

0 kr

Ser heller andres fyrverkeri, men ønsker egentlig at det kunne vært et offentlig fyrverkeri, i alle fall i byene. Bedre sikkerhet, og et mer skikkelig fyrverkeri enn de mange halvdårlige familiepakkene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...