Gå til innhold

Tastaturet har klikka!!!

Anbefalte innlegg

Plutselig s[ har tastaturet klikka...

Under forskjellige taster har tegnene flyttet seg...

bokstaver er forsvunnet og tegn har flyttet seg til andre taster, hva i all verden har skjedd_ sp;rsm[lstegn blir streker mm. ja, det synes jo litt p[ skrivinga her ogs[.

Kan noe hjelpe_

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210949-tastaturet-har-klikka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Akkurat det samme skjedde med meg for noen dager siden, men kun inne på DOL! Word og e-mail funket helt fint.

Jeg slo av hele maskina og logget meg på på nytt, og da var det borte.

Det å slå av maskina er liksom universalmiddelet mot de fleste dataproblemer! ;-)

Da har IE det også, har logget meg inn med den nå og nå virker det.

Ellers så bruker jeg M. Firefox

Hvis du har to språk i lista i kontrollpanelet under tastatur og nasjonale innstilliunger, så hopper fokus mellom de to litt tilfeldig. det påvirker også visninger av dato, desimaler, stavekontroll, språk på sider og mye annet, så se litt på det.

Hvis du har to språk i lista i kontrollpanelet under tastatur og nasjonale innstilliunger, så hopper fokus mellom de to litt tilfeldig. det påvirker også visninger av dato, desimaler, stavekontroll, språk på sider og mye annet, så se litt på det.

Har sjekket og det ser ut til å være greit innstilt.

Virker bare hoppende galt på Firefox ser det ut til.

Akkurat det samme skjedde med meg for noen dager siden, men kun inne på DOL! Word og e-mail funket helt fint.

Jeg slo av hele maskina og logget meg på på nytt, og da var det borte.

Det å slå av maskina er liksom universalmiddelet mot de fleste dataproblemer! ;-)

Spørs om det er det som må til.

Funker bra på Word og IE, men Firefox får hetta her inne.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...