Gå til innhold

Svar fra QXL (Sexy klær 3-5 år)

Anbefalte innlegg

Mottok mail nesten akkurat :

Hei

Vi skal sjekke opp forholde(ne)! Om vi ser nødvendigheten av det så vil vi stenge aksjonen, samt sende advarsel til selger!

Ønsker deg en god førjulstid!

Med vennlig hilsen

xxx

----- Original Message -----

Tema: Utestengelse / Regelbrudd / Lovverk

Henvendelse:

----------------

Vi er en gjeng på forummet DOL som har reagert kraftig på dette salget.

Man selger da ikke "kjempesexy til 3-5 år"???

Regner med at det kanskje ikke kan kalles "ulovlig" men selger burde kanskje få beskjed om at det går ann å skrive "klessett til barn 3-5år i steden".

For min del - og alle som har reagert her inne - så er slike klær ikke særlig fine nei, og når man attpåtil kaller det sexy når man snakker om 3 og 5 åringer...ja da grenser det til "sykt".

Mh.xxx

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210958-svar-fra-qxl-sexy-kl%C3%A6r-3-5-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22118575

Ser ut som selger ikke er så god på norsk. Jeg tror at ordet "sexy" er blitt vannet ut litt -ungene bruker det til sånne tøffe blink-blink-ting........

Jeg hadde ikke tatt det så tungt.

Sjekket selger jeg også, og så det samme.

En utlending som er dårlig i norsk, helt klart.

MEN...sexy er et ord som er likt samme hvor en går hen, så selger bør alikavel bruke hue.

Uansett, sjekket det etter å ha sendt inn "klage", svaret fikk jeg i dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...