Gå til innhold

Kjære kroppen min!

Anbefalte innlegg

Ja, kjære sier jeg.

Jeg prøver iallfall!

Så, kjære kropp,

tror du vi kan bli venner?

Vi lever jo i symbiose, vi to.

Ofte er jeg ikke så glad for det.

Ikke du heller, kan jeg tenke meg.

Det sier du jo fra om og.

Har vel ikke behandlet deg så bra alltid.

Skulle ha holdt deg i bedre form.

Skulle fått mer grønnsaker og mindre sjokolade.

Skulle fått hvile og søvn når du trengte det.

Men det har ikke vært så lett!

Og kunne ha gjort verre ting.

Har vært tider der jeg har villet kaste deg utfor et stup,

så jeg kunne bli fri!

Men gjorde jo ikke det!

Lover å ikke gjøre det heller,

selv om det er fristende iblant!

Vi må prøve å leve, vi to.

- og nå har jeg endelig litt håp igjen! Var hos en ny psykomotoriker idag. Det var noe helt annet. skal ikke påstå det var lett, men så riktig!! Får begynne rett over nyttår. Er glad og trist og redd og lettet og masse annet på en gang. Bare måtte si det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211021-kj%C3%A6re-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig fint formulert.

Vet hvordan det er,å være uvenner med kroppen sin....

Lykke til med videre behandling til neste år!!!!

Takk! Første gang jeg har opplevd at kroppen har snakket for meg på, en måte. Måtte ikke rope på hjelp, for den sa ifra og hun så og skjønnte.

I motsetning til hun forrige som ikke merket om jeg var tilstede i kroppen eller ikke. En lettelse å skjønne at det ikke bare var meg..

Takk! Første gang jeg har opplevd at kroppen har snakket for meg på, en måte. Måtte ikke rope på hjelp, for den sa ifra og hun så og skjønnte.

I motsetning til hun forrige som ikke merket om jeg var tilstede i kroppen eller ikke. En lettelse å skjønne at det ikke bare var meg..

Bra at det går fremover med deg,ingenting er bedre enn det.

Stå på,og selv om det er tøft så husk:vær ikke redd om det går langsomt fremover,vær bare redd for å stå på stedet hvil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...